Pred dnevi smo po spletu okoliščin že videli, kako bo izgledal novi cayenne, Porsche pa je na sinočnji uradni premieri delil še informacije, v čem bo boljši od predhodnika in s katerimi lastnostmi bo uveljavljal status enega najbolj dinamičnih premijskih športnih terencev.
Kaj morate vedeti
- Čeprav je dizelski cayenne doslej imel kar 85-odstotni delež, ga pri Porscheju na začetku sploh ne bodo tržili (težave z Dieselgatom). Tudi razgrajaška "turbo" in hibridna različica prideta kasneje. Tako so v Stuttgartu za zdaj predstavili le vstopni 3,0-litrski turbo bencinski model s 250 kW (340 KM) za cayenna brez dodatnih oznak in 2,9-litrski biturbo s 324 kW (440 KM) v cayennu S. Slednji do stotice potrebuje 4,9 sekunde, najvišjo hitrost ima 265 km/h. Oba motorja izvirata od Audija.
- Izdatno prenovljena sta osemstopenjski menjalnik (ni PDK!) in štirikolesni pogon. Tudi suv je dobil štirikolesni volan, kot ga imata že 911 in panamera, in s katerim bo še bolj suveren med ovinki. Po novem so standardna večja, 19-palčna platišča.
- cayenne meri v dolžino 4,92 metra (šest centimetrov več), je nekoliko nižji od predhodnika, a ohranja isto medosno razdaljo. Prtljažnik je narasel kar za 100 litrov na 770 litrov. Zaradi izdatne uporabe aluminija se je tehtnica ustavila pod magično mejoj dveh ton.
- Notranjost je v veliki meri povzeta po panameri, kar pomeni zelo visoko mero udobja in športnih detajlov.
- Serijske so LED luči, med doplačili pa matrični žarometi, off-road program, Bose ali Burmester zvok ...
- Cena v Nemčiji se prične pri 74.828 za osnovnega cayenna in pri 91,964 za cayenna S.
dezurni@zurnal24.si