Hyundai v segmentu majhnih mestnih avtomobilov, ki ga označuje črka B, nastopa že od leta 2002, ko je predstavil getza, ki jih je do leta 2009 na slovenske ceste zapeljalo 6.961. Leta 2009 mu je sledil hyundai i20, ki je v treh generacijah od marca 2009 do decembra 2023 na ceste zapeljal v 7.729 primerkih.
Čeprav je morda v senci nekaterih drugih Hyundaijevih modelov, gre za avtomobil, ki je pri nas zelo zanimiv in tudi veliko ponuja, kar smo pred letom pokazali tudi z uvrstitvijo na prvo mesto na PRIMA primerjalnem testu.
Pri Hyundaiju so se s sedanjo generacijo hyundaija i20 torej že v začetku precej potrudili in mu že pred tremi leti namenili večino tistih lastnosti, ki jih od takšnega avtomobila danes pričakujemo, zato se osvežitev odraža le v majhnih popravkih.
Ta se na zunanjosti odraža v bolj prečiščenih oblikovnih linijah. Spredaj sta spremenjena odbijač in maska z novim logotipom, drugačen pa je tudi svetlobni odtis žarometov. Tudi zadek krasi novi odbijač, preoblikovane pa so tudi zadnje luči v obliki črke Z. Na voljo so tudi nova 16- in 17-palčna kolesna platišča.
V notranjosti je nova predvsem odsotnost analognih instrumentov, ki jih je v vseh različicah nadomestila digitalna armaturna plošča. Visoko postavljeno armaturno ploščo dopolnjujejo še horizontalni okrasni elementi, klasične žarnice pa so popolnoma nadomestile led svetilke, ki omogočajo tudi prijetno ambientalno razsvetljavo. Prtljažnik še naprej razpolaga z osnovni 352 litri in povečljivostjo na 1.165 litrov.
Pod motornim pokrovom sta na voljo dva bencinska motorja in trije menjalniki. V vrhu je litrski trivaljnik T-GDI z močjo 88,3 kilovata in serijskim 48-voltnim blagim hibridom, ki je na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim menjalnikom DCT. V enakih kombinacijah je na voljo tudi 73,5-kilovatni turbobencinski trivaljnik, le da je v tem primeru treba 48-voltni blagi hibrid doplačati. Osnovni 1,2-litrski štirivaljnik z močjo 61,8 kilovata pa je na voljo s petstopenjskim ročnim menjalnikom.
Osnovni hyundai i20 sicer stane najmanj 16.800 evrov, za najdražjega pa je treba plačati najmanj 23.700 evrov. Maja bo na voljo tudi športno navdahnjeni hyundai i20 N line, za katerega cene še niso določili, pride pa tudi osveženi "pravi" hyundai i20 N. Pri Hyundaiju izpostavljajo še, da imajo vsi hyundaiji i20 petletno garancijo brez omejitve kilometrov.
A spet reklama za tele fajrcajhe