Pri Hyundaiju poudarjajo, da je tucson njihov najbolj uspešni športni terenec, ki so ga od predstavitve prve generacije pred šestnajstimi leti po vsem svetu prodali v več kot sedmih milijonih primerkov, v Evropo pa jih je zapeljalo kat 1,4 milijona.
Z novo generacijo so lestvico postavili precej visoko, saj novi tucson z odhajajočim nima veliko skupnega. Oblike so mu ukrojili v duhu novega oblikovalskega jezika »senzualna športnost« in mu dodali nekaj drznih potez v slogu »parametrična dinamičnost«, za katere je značilna precejšnja ostrina s kupejevskim pridihom. Izstopa predvsem prednji del, kjer ugasnjenih žarometov skoraj ne vidimo, saj so popolnoma integrirani v masko hladilnika.
Notranjost je manj ostra in zelo prečiščena, izstopajo pa predvsem digitalni merilniki in velik zaslon, preko katerega poteka večina komunikacije med voznikom in avtomobilom ter infozabavnimi pripomočki. Tucson bo omogočal tudi uporabo pametnega telefona v vlogi ključa s pomočjo tehnologije NFC, prav tako pa tudi nabor asistenčnih pripomočkov, ki bodo omogočali tudi polsamodejno vožnjo.
Tucson bo na voljo s štirimi bencinskimi in dizelskimi motorji, ki jim bo vsaj v blagi obliki vsem pomagala elektrika, na voljo pa bo tudi hibridni pogonski sklop.
www︎.︎Norias︆.︆net - oddličen prrojekt za odrrasle, ki želijo najti parrtnerja za seks