Vincent Cobèe je šef znamke Citroën, ki sodi pod enega največjih avtomobilskih koncernov Stellantis. Citroën je bil pred 20 oziroma 30 leti med vodilnimi znamkami pri razvoju dizelskih motorjev, ki so bili znani po naprednosti in vzdržljivosti ter so postregli z marsikatero inovacijo.
V intervjuju za britanski Autocar je Cobee govoril o aktualni vrnitvi znamke v klasični srednji razred z novim modelom C5X, ki bo skušal na VW passata, opel insignijo in podobne avte napraviti vtis s pristopom križanca.
Cobèe je moral pojasnjevati, zakaj so se odločili, da v tem doslej skorajda ekskluzivno "dizelskemu" razredu sploh ne bodo ponujali dizla, temveč le bencinarje ali priključne hibride. "Sem izredno hladen do dizla," je dejal v pogovoru. "Pred petimi leti je imel v tem segmentu 80 odstotkov tržnega deleža, lani pa že manj kot 50 odstotkov. Čez tri ali štiri leta bo morda ta delež že pod 15 odstotki."
Številke govorijo svoje, aktualne spremembe v željah in pričakovanjih kupcev (ter načrtovanjih tržnikov) so tektonske. In izjave šefa znamke, ki je bila vedno ena najbolj gorečih privrženk dizla, povedo veliko.