Nemški Auto Bild je objavil test 50 letnih pnevmatik z merami 225/50 R17, v katere so po navadi obuti avtomobili srednjega razreda in tudi prestižnejših znamk. Testniki so se najprej osredotočili na verjetno najpomembnejšo lastnost – obnašanje pnevmatike med zaviranjem, pri čemer so ločeno merili zavorno pot na mokri in suhi podlagi.
Na podlagi tega testa so določili 15 najboljših modelov z najmanjšo skupno vsoto obeh zavornih poti in petnajsterico nato ovrednotili še po drugih parametrih.
Med petnajstimi tudi nizkocenovniki
Za najzanesljivejšo med zaviranjem se je izkazala pnevmatika Pirelli Cinturato P7, ki je testni avto BMW serije 3 na mokri podlagi s 100 km/h zaustavila po 46,3 metra, kar je bil sploh najboljši rezultat, na suhem pa po natančno 36 metrih. Goodyearova efficient grip performance se je sicer na suhem ustavila že po 35,4 metra, a se je slabše obnesla na mokrem.
Na skupno drugo mesto se je tako uvrstil Hankookov ventus prime2, sledi michelin primacy 3, Continental, navajen prvih mest na tovrstnih testih, pa je bil s pnevmatiko Sportcontact 5 v tej razvrstitvi "šele" četrti, pred znamko Goodyear. Na še vedno zelo dobrem desetem mestu se je znašla sava intensa HP, celo mesto pred dunlop sport maxx RT, ki prav tako spada v družino Goodyear. Razočarale so pnevmatike Nokiana, Yokohame, Toya, Klebra, Vredesteina in Semperita, ki se niso uvrstile med najboljšo petnajsterico, medtem ko so se tam znašle pnevmatike nizkocenovnih znamk General, Atlas, Nexen in Apollo.
Med 1. in 15. mestom je bilo sicer na mokrem tri metre zavorne poti razlike, na suhem pa 1,7 metra.
Najboljših 15 so nato pod drobnogled vzeli še glede na druge prvine, denimo hrup, udobje, splavanje in ceno. Tam so se rezultati nekoliko premešali, uravnoteženost celotnih pnevmatik pa je stvari postavila na običajnejše mesto.
Več o tem TUKAJ.