Kot poroča Automotive news Europe, je namreč na Kitajskem svoje avtomobilske Salone spet odprlo skoraj 91 odstotkov vseh prodajalcev avtomobilov. Kot so sporočili iz ene od velikih kitajskih trgovskih verig prodaja trenutno dosega le 53 odstotkov normalne pred izbruhom koronavirusne krize.
Zadnji pregled kitajskega združenja avtomobilskih prodajalcev pa kaže tudi, da se obuditev prodaje tudi precej razlikuje glede na avtomobilske znamke. Prodajalci kitajskih avtomobilov namreč poročajo, da se njihova prodaja giblje zgolj pri 35 odstotkih lanske prodaje ob istem času, medtem ko se je množičnim tujim znamkam, ki izdelujejo avtomobile na Kitajskem, prodaja vrnila na 54 odstotkov. Še najbolje se prodajajo uvoženi in razkošni avtomobili, ki so na 57 odstotkih običajne prodaje.
Vzpodbude mest
Povečanje prodaje je sicer tudi posledica ukrepov oblasti v nekaterih mestih, ki svoje prebivalce vzpodbujajo, naj se čim prej vrnejo v ustaljene smernice življenja pred krizo. Prodajalci pravijo, da je kljub temu zelo malo verjetno, da bi do tega prišlo pred koncem marca.
A pri odpiranju salonov se morajo prodajalci držati določenih ukrepov za preprečitev ponovnega izbruha epidemije, sicer prodajaln ne morejo odpreti. 9,2 odstotka avtomobilskih salonov je namreč še vedno zaprtih, saj jim oblasti niso dovolile ponovnega delovanja. Vzrok za to je bil, da niso izvedli zadostnih ukrepov za zaščito svojih delavcev in kupcev.