Geely v Sloveniji stavi na različne platforme. V ponudbi ima povsem električni model EX5, kmalu prihaja priključni hibrid, perjanico pa predstavljajo trije bencinski SUV modeli – najmanjši coolray, največji starray, ki je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom in po novem vmesni člen, cityray, ki s 4,51 metra dolžine, 571 litrov velikim prtljažnikom in radodarnimi 2,7 metra medosne razdalje, v prvi vrsti cilja na uporabnike, ki želijo kompakten, a hkrati prostoren avto.
A to ni bistvena prednost cityrayja. Pri Geelyju pravijo, da sta to edinstvena oblika in cena na račun bogate serijske opreme, ki je značilna za dražja vozila. Nekaj imajo tudi samosvojih tehničnih rešitev.
Cityray stavi na dinamičen videz, ki smo ga prepoznali že z drugimi modeli. Veliko je detajlov, tako zunaj, kot v potovalni kabini. Motorna maska je podobna kot pri starrayu, tokrat s kockastim vzorcem, ki jo uokvirjajo LED žarometi v obliki črke T. Na izbiro so le 19-palčna platišča z različnimi motivi, prepoznavno modela zagotavlja led pas zadnjih luči, difuzor in morda najbolj prepoznavni element bencinskih vozil Geely – štirje zaključki izpušne cevi.
Moderen s samosvojimi rešitvami
Kabina je minimalistična, skoraj futuristična, s posebnim oglatim volanom. Na sredini je velik pokončni zaslon visoke ločljivosti z zaščito proti bleščanju, ki meri 13,2-palca, pred voznikom pa 10,2-palčni digitalni merilniki, na katerih voznik pridobiva ključne podatke o vožnji. Pri Geelyju poudarjajo veliko odprtih in skritih odlagališč, ambientalna osvetlitev omogoča izbiro 72 barv, panoramsko strešno okno pa meri kar 1,12 m2. Ima posebno zaščito pred prodorom UV žarkov, v kabino, v primeru dežja pa se okno ob tipalih samodejno zapre. Seveda ne manjka brezžično polnjenje pametnih telefonov, spredaj sta dva USB C vtiča. Carplay je znan iz ostalih Geelyjevih modelov, omogočeno je zrcaljenje podatkov telefona na zaslon. Pri Geelyju pravijo, da so naredili izboljšave multimedije. Vse na zaslonu je možno tudi personalizirati.
Varnosti asistenčni sistemi delujejo ob pomoči petih visokoločljivostnih kamer in šestih radarjev, kar pomeni, da zadostuje drugi stopnje avtonomne vožnje. Torej sam sledi vozilom, zavira in speljuje v zastojih. Ovire zaznava 120 metrov pred vozilom, videonadzor poteka tudi z boka. K temu je treba dodati še šest zračnih blazin, ki zakrivajo velike površine v kabini vozila, karoserija je v veliki večini izdelana iz zelo trdega jekla. Na voljo je tudi sistem kamer, ki pokrivajo vse mrtve kote okoli vozila (360-stopinjska slika okolice na zaslonu vozila).
Pravijo, da prekaša uveljavljene standarde
Kitajci so zelo samozavestni in pravijo, da je življenjska doba pogona 350.000 kilometrov, kar za 110.000 kilometrov presega uveljavljene EU in ZDA standarde. To je tudi v skladu z Volvovo varnostno filozofijo; Volvo je del koncerna, v katerem so številne kitajske znamke, tudi Geely.
Za pogon sicer skrbi znan 1,5-litrski turbobencinski motor z močjo 128 kW (174 KM) in 290 Nm navora, povezan s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z mokro dvojno sklopko. Pospešek od 0 do 100 km/h je 7,9 sekunde. Moč se prenaša le na prednji kolesi. 2,0-litrski motor in štirikolesni pogon je rezerviran le za večji model starray.
Cene se začnejo pri 28.990 evrov, z vključenim 2.000 evrov popusta. Pri Geelyju pravijo, da je velika prednost pred konkurenco bogata serijska oprema. Geely ima cilj pri nas do konca leta prodati okoli 800 vozil, 350 naj bi bilo cityrayjev.
1,5 litra in 174 konjev ...če ta jajc naredi 350,000 kilometrov bo kristus še enkrat vsal od mrtvih
Tako kot pri ostalih kitajskih jajcih tudi ta vozi na 1,5-litrski motor, ki je (pre)-navit in požrešen. Kaj pa poraba, pa ne tista iz kataloga? Pa vzdržljivost?