Kot so povedali v japonskem gigantu, je z novo pnevmatiko tovarna "korak bližje dostopni komercialni pnevmatiki brez zraku." Nov dizajn druge generacije v razvoju prinaša še boljše karakteristike glede nosilnosti plašča, hkrati so velik poudarek dali na naravovarstvenem dizajnu in zmogljivostih.
Notranjost plašča je sestavljena iz patentirane strukture posebnih naper iz sintetične smole, ki podpirajo težo vozilo. Vse uporabljene materiale je mogoče reciklirati.
Značilnost pnevmatike je po zagotovilih Bridgestonea izredno majhen kotalni upor, kar bo dodatno nižalo porabo vozil. Kot namreč pojasnjujejo, je za 90 odstotkov izgub energije pri kotalnem uporu "krivo" nenehno spreminjanje oblike pnevmatike v delu, ki ima stik s podlago in prav temu področju so namenili posebno pozornost.
"Preverite tlak!" Nič več.
Ena največjih prednosti pnevmatike bo večja samozavest voznikov, ki jim ne bo več potrebno skrbeti za nevarnost predrtja pnevmatike, tudi preverjanje tlaka naj bi bila kmalu preteklost.
Vseeno pa Japonci še nočejo napovedovati, kdaj bo takšna pnevmatika nared za montažo na klasičen osebni avto.