Bentley je lani predstavil novi continental GT v kupejevski izvedenki. Nato je sledil dirkalni GT3, na avtomobilskem salonu v Los Angelesu pa je sledilo javno razkritje nove generacijo cabrio izvedenke z električno pomično mehko streho. Odpre se v 19 sekundah, voznik pa lahko operacijo izvede med vožnjo do hitrosti 50 km/h.
Novi continental GT cabrio je 30 kilogramov od kupejevske različice in tehta 2.244 kilogramov, kar se pozna tudi na nekaj slabših tehničnih karakteristikah. Pospešek od 0 do 100 km/h je 3,8 sekunde, to je 0,1 sekunde počasneje kot pri kupeju, medtem, ko je največja hitrost pri obeh različicah 333 km/h.
V tovarni navajajo, da je povprečna poraba goriva 14,0 l/100 km, emisije CO2 pa 317 gramov na prevoženi kilometer poti. Pod motornim pokrovom je 6,0-litrski W12 biturbo motor s 467 kW/635KM in 900 Nm, kombiniran z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko in pogonom na vsa štiri kolesa. Kasneje bo v ponudbi še manj zmogljiv V8 motor.
Pri novem continentalu je sprednja os pomaknjena nekoliko naprej, in sicer za 13,5 centimetra, s čimer so lahko podaljšali sprednji del vozila in znižali njegov nos, za 11 centimetrov pa so raztegnili tudi medosje. Tudi v širino ga je v primerjavi s starim avtomobilom za 2,5 centimetra več.
Ob še bolj kakovostnih materialih in opremi, velja izpostaviti 12,3-palčni zaslon, ki je del multimedijske naprave, pametne žaromete LED-Matrix kot tudi sisteme za bolj dinamično in zanesljivo vožnjo in varnost, kot so Torque-Vectoring, Dynamic Ride in Anti-Roll-Sistem.
Posebno pozornost so namenili ozvočenju. Standardno ima moč 650 vatov in 10 zvočnikov, opcijsko s podpisom Bang & Olufsen pa ima sistem s 16 zvočniki in 1.500 vati, oziroma sistem z 18 zvočniki in 2.200 vati moči.
Novi bentley continental GT cabrio bo pri kupcih v prvi polovici leta 2019.