Po podatkih o nesrečah po Evropi kar 50 odstotkov vseh kolesarjev, ki se smrtno ponesrečijo, umre zaradi trka z avtomobilom. Najbolj pogost scenarij je, da kolesar nenadoma zavije pred avtomobil.
Volvovi strokovnjaki so izhajajoč iz teh podatkov nadgradili obstoječi sistem za prepoznavanje pešcev, tako da sedaj kombinacija radarja in kamere prepoznava tudi tipične gibe kolesarjev.
Poleg tega je procesna enota še hitrejša in odzivnejša. Če kolesar, ki se pelje v isto smer kot avtomobil, nenadoma zavije predenj, tako da je trk neizbežen, se sproži zvočno opozorilo, avtomobil pa samodejno zavre na polno. Tako so poškodbe kolesarja veliko manjše ali pa do njih sploh ne pride.
"Naše rešitve za preprečevanje nesreč z nezavarovanimi uporabniki cest so unikum v avtomobilski industriji. S pokrivanjem vse več različnih uporabnikov in situacij še utrjujemo svojo vodilno vlogo pri avtomobilski varnosti in se približujemo izpolnitvi naše dolgoročne vizije ustvarjanja avtomobilov, ki se ne bodo nikoli zaleteli," je dejal Doug Speck, vodja marketinga in prodaje pri švedski znamki.
Pedestrian and Cyclist Detection, kot se po novem imenuje sistem, bo na voljo v prenovljeni paleti volvov od maja dalje.
Volvo je sicer še v živo predstavil nove obraze in nekatere dodatke za modele S60, V60, XC60, V70, XC70 in S80, hkrati pa objavil vest, da najmanši član družine V40 v kombinaciji z D2 dizelskim motorjem in 85 kilovati (115 KM) v zrak izpusti le 88 gramov CO2 na kilometer.
se strinjam :)
bodo kolesarji v sloveniji, še bolj domišljavi?
Glede na nivo prometne kulture pri nas, je Slovenija po mojem mnenju idealna lokacija za testiranje takih sistemov.