Marsikateri evropski avtomobilski proizvajalec je v zadnjih letih iz svoje ponudbe umaknil poltovornjake, kar bo očitno izkoristil korejski Ssangyong. Njegov slovenski zastopnik, podjetje KMAG, je namreč v teh dneh začel ponujati velik in zmogljiv poltovornjak ssangyong musso grand.
Pravzaprav gre za novi začetek te znamke v Sloveniji, saj je bil Ssangyoong doslej v lasti indijske skupine Mahindra, lani pa jo je prevzela korejska grupacija KG Group. Eden od novih produktov podjetja je tudi poltovornjak ssangyong musso grand, ki nima nič skupnega s terencem mussom, ki je znan iz znamkine zgodovine, ampak si osnovo deli z novim ssangyongom rextonom
Ssangyong musso grand je kleni poltovornjak, ki je zasnovan na lestvasti šasiji in opremljen s klasično togo zadnjo premo z listnimi vzmetmi, kar mu zagotavlja nosilnost 1,050 tone na kesonu s prostornino enega kubičnega metra. Solidne so tudi sposobnosti vleke prikolice z možnostjo vleke prikolice do največje mase 3.000 kilogramov, odvisno od različice avtomobila. Pri vleki vozniku lahko pomaga tudi elektronika za stabilizacijo prikolice.
Za pogon sicer skrbi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik e-XDi220, ki razvija moč 148 kilovatov in navor441 njutonmetrov in deluje s pomočjo 6-stopenjskega ročnega ali 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. Čeprav bo na nekaterih trgih musso grand na voljo tudi zgolj z zadnjim pogonom, ga bo pri nas mogoče kupiti le s priklopljivim štirikolesnim pogonom z zaporo diferenciala.
Kljub kleni terenski tehniki so konstruktorji ssangyongu mussu grandu po zgledu podobnih avtomobilov namenili dovolj privlačen in celo malce agresiven videz, ki se odraža predvsem v velikanski maski. Musso grand je opremljen tudi z večino pripomočkov, ki jih danes pričakujemo od avtomobila višjega razreda.
Ssangyong musso grand bo v Sloveniji na voljo s tremi paketi opreme, v najcenejši različici active pa bo zanj treba odšteti najmanj 35.999 evrov. Najdražji z opremo ultimate bo stal 41.999 evrov. Pr i uvozniku ob tem omenjajo, da ima musso grand tudi evropsko homologacijo, torej podjetja lahko pri njegovem nakupu odvedejo DDV. Dodajajo tudi, da imajo trenutno že na zalogi primerke z najboljšo opremo, druge različice pa so na poti.
V Sloveniji sta sicer polega mussa grand trenutno na voljo tudi prenovljeni korando in novi rexton, pozneje pa prihaja še nekaj novosti. Septembra bodo namreč v Sloveniji predvidoma začeli prodajati križanca torres, prvi pravi ssangyong nove dobe, jeseni pa bo na voljo tudi električna različica koranda. Do konca leta načrtujejo prodajo okrog 150 avtomobilov, med katerimi naj bi bil najbolj številčen korando , ki naj bi mu po prodaji sledil musso grand, obema pa v manjšem številu drugi modeli.
grd, nesorazmeren, premajhna kolesa