Poleg furgona v različicah s tremi dolžinami in dvema višinama je na voljo še kot šasija s kabino za nadgradnje z dvema dolžinama in kot dve dolžinski različici vozila s platformo.
Povečali so tudi največjo možno obtežitev, saj je master Z.E. po novem na voljo z največjima dovoljenima obremenitvama 3,1 in 3,5 tone. Kot furgon tako zdaj ponuja tovorni prostor z volumni med osmimi in trinajstimi kubičnimi metri in največjo dovoljeno obtežitev 1.490 kilogramov. Pred osvežitvijo je največja dovoljena obtežitev znašala 1.100 kilogramov.
Kot šasija s kabino master Z..E. prenese obremenitev do 1.620 kilogramov, kot vozilo s platformo pa ob nizki nakladalni višini ploščadi razpolaga celo z največjo obremenitvijo 1.740 kilogramov.
Pogonski sklop masterja Z.E. sicer ostaja olj ali manj enak, kar pomeni, da ga poganja elektromotor z največjo močjo 57 kilovatov, ki mu zagotavlja največjo hitrost 115 kilometrov na uro. Napaja se iz litij-ionske baterije s kapaciteto 33 kilovatnih ur, ki mu v skladu s ciklusom WLTP zagotavlja do 130 kilomatrov dosega, na 7,4-kilovatnem »wallboxu« pa se s trifaznim tokom polni dobrih šest ur.