Peugeot je svoj poltovornjak razvil v sodelovanju s kitajskim proizvajalcem Changan Automobile, na voljo pa bo z dizelskimi in bencinskimi motorji, zadnjim ali štirikolesnim pogonom in v več izvedenkah. Med njimi bodo poltovornjaki z enojno ali dvojno kabino ter kabina s šasijo, ki jo bo mogoča nadgraditi s številnimi nadgradnjami v skladu s potrebami kupcev.
V Evropi ga ne bo
Peugeot bo landtrek konec leta začel prodajati v državah Srednje in Južne Amerike in v podsaharski Afriki, potem pa ga bo ponudil tudi v drugih razvijajočih se državah. V Evropi ga predvidoma ne bomo mogli kupiti, kar je verjetno razumna odločitev, saj tudi drugi »evropski« poltovornjaki tega tipa v Evropi v zadnjih letih niso doživeli velikega uspeha. Če že, se evropski kupci raje odločajo za njihove originale, ki večinoma prihajajo z Japonske. Izvor Peugeotovega je očitno kitajski.
Pri Peugeotu pravijo tudi, da so svoj poltovornjak med razvojem podvrgli dvema milijonoma kilometrov testnih voženj, zato bo, kot je za Automotive News Europe povedal izvršni direktor Jean-Philippe Imparato, neustavljiv. Dodal je še, da bodo landtrek najprej izdelovali na Kitajskem, potem pa tudi v Južni Ameriki.
Obujanje zgodovine
Peugeot sicer v Severni Afriki od leta 2017 že ponuja poltovornjak, ki so ga zasnovali na modelu, ki ga na Kitajskem prodaja njihov partner Dongfeng Motor. Ima tudi precej pestro zgodovino poltovornjakov iz časov, ko se je na avtomobile gledalo še nekoliko drugače. Leta 1956 so denimo predstavili na peugeotu 403 zasnovani camionette-bachee, ki mu je leta 1967 sledil peugeot 404 camionette-bache, temu pa leta 1979 peugeot 504 pick-up, ki so ga nazadnje leta 2005 izdelovali v Nigeriji.