Oko opazovalca bo gotovo takoj pozorno na nove oblikovne linije, za katere pri Renaultu pravijo, da so jih ukrojili tako, da so aerodinamiko izboljšali kar za 20 odstotkov in drastično zmanjšali izpuste ogljikovega dioksida.
Ker je master prevelik, da bi ga lahko namestili v vetrovnik, so aerodinamiko njegove karoserije, ki jo imenujejo "aerovan", izpilili s pomočjo prototipov, ki so ustrezali 83 odstotkom velikosti končnega izdelka, rezultate pa so potrdili še v vetrovniku, ki je sicer namenjen letalom. Ugodno aerodinamiko so dosegli s kratkim pokrovom motorja, poševnim naprej potisnjenim vetrobranskim steklom, obliko vzvratnih ogledal, vodili zračnega toka v odbijaču, zoženim zadkom, nagibom strehe in podobnim.
Pri Renaultu so tudi platformo poenotili za vse vrste pogonskih sklopov, zato bodo lahko vse mastre izdelovali na istem tekočem traku. Pod motornim pokrovom bodo sicer na voljo štiri različice turbodizelskega motorja z močmi 78, 97, 112 ali 127 kilovatov, ki bo povezan z ročnim menjalnikom ali samodejnim menjalnikom s pretvornikom navora.
Pozneje bo master na voljo tudi z možnostjo pogona z vodikovimi gorivnimi celicami, za zdaj pa elektriko zastopata elektromotorja z močmi 96 ali 105 kilovatov in navorom 300 njutonmetrov. Prvi bo imel litij-ionsko baterijo s kapaciteto 40 kilovatnih ur, ki omogoča doseg do 180 kilometrov, drugi pa baterijo s kapaciteto 87 kilovatnih ur, ki omogoča doseg do 410 kilometrov.
Močnejši električni master bo v različici za dovoljenje kategorije B razpolagal z nosilnostjo 1.625 kilogramov, vlekel pa bo lahko tudi prikolico z največjo dovoljeno maso 2,5 tone. Z enosmernim tokom z močjo 130 kilovatov bo lahko master v pol ure pridobil elektriko za nadaljnjih 229 kilometrov vožnje, na 22-kilovatni z izmeničnim tokom pa bo baterija polna v manj kot štirih urah. Oba električna mastra bosta imela tudi dvosmerna vmesnika V2L in V2G.
Pri Renaultu pravijo, da je master postal tudi tehnološko sodobna pisarna na kolesih. Ergonomska kabina z odlagalnimi mesti s skupno prostornino 135 litrov ima v vseh različicah serijsko 10-palčni zaslon za upravljanje večpredstavnostnega vmesnika openR, ki je povezljiv s pametnimi telefoni in ga je mogoče z aplikacijo MyRenault upravljati tudi na daljavo. Za doplačilo je na voljo tudi uporaba Googlovih storitev, med katerimi je tudi električnim mastrom namenjena aplikacija "Electric Route Planner".
Vozniku pomaga tudi dvajset asistenčnih sistemov, inovativen pa je tudi dinamični zavorni sistem z električno podporo, ki na pedalu zagotovi enak občutek ne glede na obremenitev avtomobila. Hitrejši je tudi odziv zaviranja v sili, električni mastri pa imajo tudi učinkovito rekuperacijo zavorne energije.
Master bo sicer na voljo v več kot 40 različicah z neskončnimi možnostmi predelav in nadgradenj, možnostjo sprednjega ali zadnjega pogona, ter z volumnom tovornega prostora v furgonu med 11 in 22 kubičnimi metri.
Lep, lep, lep!!!! Še Kangoo in Trefic taka lepa. Končno en dober izdelek.
Kje so pa novi kangooji,2.0 pa 150 konjev?