Znano je, da sta Ford in Volkswagen sklenila zavezništvo pri izdelavi naslednje generacije vozil. Izmenjevala si bosta znanje in tako zmanjševala izredno visoke stroške, ki so potrebni za razvoj nekega vozila in posameznih komponent zanj. Še posebej v času prehoda na elektrificirana vozila. Lani so pri oddelku Volkswagnovih gospodarskih vozil povedali, da brez sodelovanja ne bi razvili novega amaroka, ki je na cesti od leta 2010.
Pred slabim letom dni so v Wolfsburgu izpostavili, da bosta oba proizvajalca za naslednjega pickupa amaroka oziroma rangerja uporabila isto platformo, ki pa bo omogočila veliko prilagoditev po meri enega ali drugega proizvajalca. Tako naj bi na koncu stranke imele na razpolago dva oblikovno zelo drugačna pickupa.
Pri Volkswagnu so zdaj ponudili nekaj več informaciji in sporočili, da se bo njihov poltovornjak očitno razlikoval od naslednjega poltovornjak ford rangerja, na katerem bo sicer temeljil.
VW-jev oddelek za gospodarska vozila je pokazal novo skico amaroka, ki ga bomo na trgu pričakali prihodnje leto. Namiguje se na zmogljivo različico s terenskimi zmogljivosti v skladu z modelom raptor, ki predstavlja vrh ponudbe pri trenutnem ford rangerju.
Ne bo šlo le za kopiranje. To bo pristen Volkswagen - z jasno DNK, tako ko govorimo o tehnologiji kot pri obliki, so med letno medijsko konferenco 25. marca dejali pri VW Gospodarska vozila in dodali, da bo novi amarok "točno to, kar bi si želele njihove stranke.
Oba, tako rangerja kot amaroka, bodo izdelovali v Fordovem obratu v Južni Afriki. VW je lani končal proizvodnjo amaroka v tovarni v Hannovru v Nemčiji. Tovarna se obnavlja, v njej pa bodo izdelovali ID Buzz, sodobno, popolnoma električno različico VW-jevega mikrobusa, ki je moderna interpretacija slavnega vozila iz šestdesetih let, v tovarni pa bodo izdelovali tudi električne avtomobile za Audi, Porsche in Bentley.