Znamka tovornjakov Scania se že intenzivno pripravlja na električno dobo, med drugim bodoo kmalu začeli s prodajo električnih tovornjakov s kapaciteto baterij kar 300 kWh. To je daleč nad baterijami, ki so danes v avtomobilih, z njimi pa naj bi tovornjaki peljali tovor do 300 kilometrov z enim polnenjem. A treba se je prepričati, da bo takšna količina energije na kupu varna tudi v primeru neposrednega trka v "rezervoar".
Pri Scaniji so ugotovili, da računalniške simulacije ne bodo dovolj, zato so si pri sestrski znamki iz koncerna Volkswagen sposodili golfa in ga bočno treščili v velikansko bočno baterijo tovornjaka. S tem so ob trku sprostili precej več kinetične energije, kot pa bi jo pri trku s premično pregrado.
Posledice trka so bile povsem v skladu s pričakovanji. Pri znamki so zadovoljni, večmesečno delo, postavljeno na kocko v eni sekundi, se je izplačalo. Zaščita akumulatorjev je zelo dobro razpršila energijo golfa stran od kritičnih delov, vse celice baterije pa so ostale nepoškodovane.