Ljubitelji znamke Porsche na Kitajskem so bili nemalo presenečeni, ko je njegovo predstavništvo v dvomilijonskem mestu Jinčuan na spletu ponudilo povsem novo panamero za 124 tisoč juanov, torej dobrih 16.700 evrov.
Za najbolj osnovno in "oguljeno" panamero v Sloveniji bi še vedno plačali več kot 100 tisoč evrov, velika večina se jih proda po bistveno višji ceni.
Ponudba na spletni prodaji je takoj privabila na stotine kupcev, ki so želeli rezervirati ta malodane zadetek na lotu.
Seveda se je izkazalo, da je predstavništvo takšno ceno postavilo po pomoti. Kot poroča BBC, ki je pridobil izjavo iz nemške centrale Porscheja, je imela oglaševana panamera "resno napako pri oglaševani prodajni ceni", zato je bila po besedah Porscheja ponudba "nemudoma" umaknjena.
Ker je bila cena oglaševana za samo en konkreten avto, so pri predstavništvu stopili v kontakt s kupcem, ki mu je uspelo prvemu vplačati spletno rezervacijo v višini dobrih 120 evrov. Skušali bodo najti kompromis, s katerim bodo zadovoljni oboji.
Poklicali so tudi vseh nekaj sto ostalih ljudi z vplačano rezervacijo in se jim opravičili. Marsikdo seveda s tem ni bil zadovoljen, zato se je po tamkajšnjih spletnih omrežjih vnela ostra polemika in kritike na račun znamke.
Kitajski trg je za Porsche izjemnega pomena, saj na njem globalno prodajo največ svojih modelov.
Za to kanto kar realna ponudba....