Lexus je cestni športni kupe javnosti prvič predstavil lani na avtomobilskem salonu v Detroitu. Na naših cestah bo verjetno tudi zaradi davka na luksuz viden zelo redko, saj pod motornim pokrovom skriva zmogljivi z 5,0-litrski atmosferskim osemvaljnikom V8 z močjo preko 335 kilovatov (450 KM) in navorom 520 Nm. Moč na cesto prenaša samodejni osemstopenjski menjalnik z možnostjo prestavljanja z obvolanskima naperkama, voznik pa lahko izbira tri načine delovanja (Normal, sport in snow).
Premium in športni občutki zagotovljeni
Številni deli avtomobila (streha, pokrov motorja), so izdelani iz ogljikovih vlaken, v notranjosti so vrhunski materiali - od usnjenih sedežev, veliki ekran na dotik in dodatki iz aluminija. Za zanesljivo zaustavljanje skrbijo Brembo zavore, pod 19-palčna platišča nataknjena na pnevmatike michelin pilot sport PS2 se podpisuje znani Brembo. Prepoznaven je zaradi elementov aero body kita, ki skrbijo za boljše rezanje zraka med vožnjo.
Vozniku je v pomoč sistem Lexus Dynamic Handling (LDH), ki nadzoruje hitrost, smer in reakcije voznika ter preračunava optimalni kot vrtenja vseh štirih koles ter lahko neodvisno nadzoruje kote sprednjih in zadnjih koles. Tako bistveno izboljša odzivnost pri zavijanju, oprijem zadnjih koles, stabilnost vozila in splošno okretnost pri vožnji skozi ovinke.
Za še boljše vozne lastnosti je v primerjavi s standardno različico nižji za 15 milimetrov. Najvišja hitrost, ki jo doseže je 300 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h je 4,5 sekunde.
Lahko meri tudi srčni utrip voznika
Lexus je letos predstavil tudi zanimiv koncept, ki meri srčni utrip. Sistem so vgradili v posebni model RC F coupe, ki zasveti z vsakim utripom srca voznika. Gre za skupen projekt avstralske divizije Lexusa in kreativnega podjetja M&C Saatchi, ki ima cilj na drugačen način povezati vozilo in voznika. Za igro svetlobe se skriva napredna tehnologija. Avtomobil je prevlečen s posebno barvo s fluorescentnimi substancami, ki ob naelektritvi zasvetijo.
Da bi vozilo svetilo skladno z utripom srca voznika, mora imeti voznik med vožnjo nameščene senzorje. Ti zbirajo vse potrebne informacije, ki jih posredujejo računalniku, ta pa omogoča osvetljevanje avtomobila. Pri Lexusu so pojasnili, da lahko na ta način prepoznamo razpoloženje voznika, njegova čustva, kdaj se zaradi dogodkov na cesti razburi, kdaj je zaspan. Na ta način bi se lahko drugi vozniki ustrezno odzvali, kar bi pripomoglo k zmanjšanju tveganja za prometne nesreče. Razvoj je potekal pol leta, pri Lexusu pa pravijo, da serijske proizvodnje ne nameravajo zagnati.