Avto
21 ogledov

Lani oglobljen vsak osmi Slovenec

Nadzor policije Saša Despot
Policija vztraja, da pri nadzoru nad vozniki deluje v smeri kvalitete in ne kvantitete. Vseeno lani oglobljen vsak osmi Slovenec.

Vodja Sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi Ivan Kapun je ob predstavitvi rezultatov o lanski varnosti na cestah izpostavil, da policisti v 70 odstotkih primerov nadzorujejo odseke, kjer so se v preteklosti dogajale nesreče, v 30 odstotkih pa tam, kjer to predlagajo občani, tudi prek spletne aplikacije.

Kapun poudarja, da policija ne deluje po načelu inkansanstva temveč z čim manj vložka omogočiti čim boljše rezultate nadzora, pri čemer so še posebej osredinjeni na previsoko hitrost, vožnjo pod vplivom nedovoljenih substanc in uporabo varnostnega pasu. Vseeno pa se je število oglobljenih voznikov lani v primerjavi z letom 2013 povečalo, saj je bilo izrečenih za slabih šest odstotkov oziroma 303.000 glob. 

Od tega je bilo zaradi previsoke hitrosti izrečenih 95.000 glob (+12 odstotkov), zaradi neuporabe varnostnega pasu pa 48.000 (+ 6 odstotkov). Zaradi alkoholiziranosti je bilo do konca novembra izrečenih 12.000 glob, predlani v vsem letu okoli 13.000. Nekaj manj (229 proti 264) je bilo tudi pozitivnih testov na droge, medtem ko jih je 167 ljudi (115) test odklonilo.

V policijsko statistiko niso vključene kazni, ki jih v skladu s svojimi pooblastili izrekajo občinski redarji.

Komentarjev 3
  • Avatar čavez
    čavez 11:35 09.januar 2015.

    Lani oglobljen vsak osmi Slovenec. NAPAKALani okraden vsak osmi Slovenec.

  • Papaja Popi 10:21 09.januar 2015.

    Večkrat ponovljena laž na koncu lahko postane resnica.

  • eosss 09:01 09.januar 2015.

    Seveda so inkasanti, sicer ne tako očitni, kot občinski redarji, ampak vseeno jim gre za zaslužek... To, da nadzorujejo odseke, kjer so bile nesreče oz. kjer predlagajo občani, je larifari, pri nas jih še nikoli do sedaj ni bilo pri ...prikaži več vrtcu, ki je tik ob glavni cesti in bi bilo potrebno malo nadzora, ampak neee, vedno se postavijo na konec naselja tik za zadnjo hišo, nekaj metrov pred tablo za konec naselja, kjer je sama ravnina in travniki levo in desno, ker tam veliko voznikov pred tablo za konec naselja malo prehitro pritisne na plin in evo jih izza žive meje...