Avto
30 ogledov

Lepi kupe z izjemnim prtljažnikom

BMW serija 4 gran coupe
1/19
Gregor Prebil
BMW nadaljuje bliskovito širitev svoje palete vozil. Serija 4 je po kupejevski dvovratni različici in kabrioletu bogatejša za model gran coupe, ki združuje eleganco kupeja in uporabnost, ki jo ponuja serija 3.

Pri BMW pomembnost serije gran coupe poudarjajo s številkami. Večja in uglednejša serija 6 gran coupe, ki so jo začeli tržiti lani beleži letno prodajo 13.000 modelov, kar predstavlja 60 odstotkov vseh prodanih modelov serije 6. Nič manj si ne obetajo od nove serije 4 gran coupe.

Videz + prostornost = zmagovalna kombinacija

BMW serija 4 gran coupe | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Uspeh pripisujejo kombinaciji dinamičnega videza s kupejevsko padajočo streho in še večjo uporabnostjo, kot jo zmorejo klasične limuzine. Za razliko od kupeja z dvoje vrat ima gran coupe štiri, kar omogoča lahkotnejšo vstopanje na zadnjo klop.

Pokrov prtljažnika se odpira visoko navzgor, zato nastane široka odprtina za nalaganje. Prtljažnik se serijsko odpira s pomočjo električnega avtomatizma, opcijsko pa s pomočjo migljaja z nogo (sistem Smart Opener).

Prtljažnik je v primerjavi s coupejem večji za 35 litrov in v osnovi meri 480 litrov, kar bi znalo v nakup prepričati tudi družine. Ko podremo deljivo klop v drugi vrsti v razmerju 40/20/40 nastane za 1300 litrov prostora.

Štirje sedijo udobno, peti ne

BMW serija 4 gran coupe | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Za nameček je streha gran coupéja 12 milimetrov višja od tiste pri klasičnem kupeju, 112 milimetrov daljša in praktično razpotegnjena. To prinaša več udobja za visokorasle potnike. Gran coupe je zaradi oblike zadnje klopi, ki daje vtis dveh ločenih sedežev, namenjen štirim potnikom, a je homologiran za pet oseb, saj je „pogojno“ na sredini klopi mesto tudi za petega potnika, ki pa ne bo užival v udobju.

Vsi euro 6 in z dvema turbopuhaloma

Motorno paleto sestavlja pet pogonskih agregatov (štirivaljni in šestvaljni), vsi s tehnologijo dveh turbopuhal (BMW TwinPower Turbo), hkrati pa vsi izpolnjujejo emisijski standard EU6.

Vsi motorji, z izjemno vstopnega dizla (418d), so na voljo z izvedenkami s štirikolesnim pogonom xDrive, ki nakup, odvisno od modela, podraži od 2.500 do 3.800 evrov. Osnovna različica vključuje šeststopenjski ročni menjalnik, sicer pa je mogoče vse motorje izbrati z osemstopenjskim menjalnikom steptronic ali osemstopenjskim športnim menjalnikom steptronic v sklopu dodatne opreme.

Od 41.200 do 62.900 evrov

Dvokolesno gnani vstopni bencinski dvolitrski model (420i) s 135 kilovati moči (184 KM) na ceniku stane 41.200 evrov, vrh ponudbe na bencinski strani pripada šestvaljnemu trilitrskemu modelu 435i z 225 kilovati moči (306 KM), ki stane najmanj 61.200 evrov.

Vstopni dvolitrski dizel (418d) z 105 kilovati moči (143 KM) stane 41.200 evrov, model 420d z 135 kilovati moči (184 KM) je 3.100 evrov dražji. Najdražji je štirikolesno gnani trilitrski šetvaljnik 435d xDrive z 230 kilovati moči (313 KM) in samodejnim menjalnikom, ki stane 62.900 evrov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.