Športni terenec, pokazan na salonu v New Yorku, je precej zrasel, v marsičem pa precej spominja na svojega manjšega brata NX. Dizajn je zelo drzen, poleg velike motorne maske ga krasijo zašiljena svetila, veliko je igre z geometrijskimi telesi, ki od sprednjega dela vodijo pogled k zadku. C-stebriček je zakrit, da je ustvarjen vtis lebdeče strehe. Avto je v primerjavi s predhodnikom zrasel v dolžino kar 12 centimetrov, tudi širši je, a hkrati nižji, kar vse govori v prid agilnejši prezenci. Svoje dodajo v boke zajedajoče se zadnje LED luči.
Medosje je prav tako podaljšano, zato RX v luksuzni notranjosti nudi več prostora tako spredaj kot zadaj. Detajlom je posvečene veliko pozornosti, na listi doplačil so denimo vložki lesa, obdelani z laserjem. Na osrednji konzoli kraljuje 12,3-palčni zaslon, pred voznikom pa velik HUD zaslon.
Dva pogona, približno ista moč
RX bo na voljo z dvema pogonoma, V6 bencinar s 3,5 litra prostornine in 220 kW (300 KM) ter isti motor, ki teče v Atkinsonovem ciklu in v kombinaciji s hibridnim pogonom zmore približno isto moč. Uradnih podatkih o porabi ni, prav tako je iz skopih podatkov sklepati, da bo RX na voljo tudi le s pogonom na en par koles. Glede tematike dizlov pa Lexus že dlje časa ne sprejema več vprašanj.
Japonci napovedujejo zelo dobro zmes športnosti in udobja med vožnjo. K športnejši opremi F Sport se podajo še prilagodljivi blažilniki in dodatni športni programi nastavitev motorja.
Velik poudarek je tudi pri varnosti, serijska denimo pri novem RX sta radarski tempomat in avtomatski preklop svetil.