Napovedana širitev modelne palete na tri suve, poleg arone in atece še na dolžinskega sorodnika škode kodiaq ali VW tigauana, se je torej izpolnila.
Seat tarraco je postavljen na isto MQB platformo kot omenjena sorodnika iz koncerna. V dolžino meri več kot 4,7 metra in je tako največji seat zadnjih let. Tudi vgrajena tehnologija, tista serijska in druga doplačljiva, je pričakovana, saj bo tarraco nudil veliko večino tistega, kar smo že videli v zadnjih modelih koncerna VW. So pa Španci prepričani, da so v novinca uspeli s finim piljenjem dodati tudi tipične športne predispozicije in karakter znamke.
Glede oblike tarraco prinaša določeno mero osvežitve, ki se vidi predvsem pri evoluciji oblike svetil, medtem ko so mu z nekaterimi elementi skušali dati videz postavnosti ter resnosti. Končno obliko določa izbira stopnje opreme, na voljo bo tudi v športni FR izvedenki.
Ob startu prodaje, ki se bo zgodila na začetku prihodnjega leta, bo na razpolago s štirimi motorji. Vstopni bencinski bo 1,5-litrski s 110 kW (150 KM) in prednjim pogonom, alternativa pa bo 2,0-litrski s 140 kW (190 KM). Povsem enako moč ponujata tudi oba dvolitrska dizla. Sedemstopenjski DSG in 4Drive štirikolesni pogon sta pri močnejših motorjih serijska. Bodo pa v prihodnosti ponudili tudi hibridno različico.
Tarraco ima številne asistenčne sisteme, med drugim pomočnika za zastoje. Ima digitalni kokpit, sredinski zaslon je "lebdeče" izvedenke, prepoznava tudi geste. Notranjost naj bi bila prostorna, v prtljažniku je ob petsedežni postavitvi za najmanj 760 litrov prostora. Pri znamki so sicer s fotografijami za zdaj razkrili le voznikov prostor.
In še en zanimiv podatek - izdelovali ga bodo v matični Volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu.
Spet eno skrapucalo od VW koncerna,bog pomagaj,znotraj je se dacia duster bolj moderna,katastrofa od zunanjega dizajna