Avto
12 ogledov

Luksuzni plug-in hibrid

Porsche panamera
1/9
Porsche
Porsche z drugo generacijo svojega GT-modela v luksuzni razred prinaša prvi plug-in hibrid na svetu - panamero S E-Hybrid.

Nove in izpopolnjene tehnologije prinašajo na eni strani do 56-odstotne prihranke pri gorivu, na drugi strani pa še več udobja pri upravljanju in vožnji. Nova generacija GT-modela bo svetovno premiero doživela na avtomobilskem salonu Auto China v Šanghaju, ki bo vrata odprl 21. aprila 2013.


Panamera S E-Hybrid je sistematična nadgradnja vzporednega aktivnega hibrida z močnejšim elektromotorjem, zmogljivejšo in energetsko bogatejšo baterijo ter možnostjo  zunanjega  polnjenja iz  električnega omrežja.  Elektromotor razvije moč 95 KM (70 kW), kar je več kot dvakrat toliko kot elektromotor za prejšnji model, ki je imel 47 KM (34 kW) moči.

Baterije polne v dobrih dveh urah

Novi elektromotor črpa energijo iz novo razvite litij-ionske baterije, ki ima energijsko vrednost 9,4 kWh, kar je več kot petkrat toliko kot dosedanja nikelj-metalhidridna baterija z 1,7 kWh. Na industrijski vtičnici se baterija preko integriranega polnilnika ali s serijskim Porschejevim univerzalnim polnilnikom lahko napolni v približno dveh urah in pol, na gospodinjski vtičnici (v Nemčiji) pa v manj kot štirih urah.

Povprečna poraba (Novi evropski vozni ciklus, NEVC) se je zmanjšala za 56 odstotkov, s 7,1 l/100 km na 3,1 l/100 km. To ustreza emisiji CO2 71 g/km. Hkrati so se občutno izboljšale zmogljivosti električnega pogona: električni pospešek, električni akcijski radij in električna največja hitrost. Po določilih NEVC so za Panamero S E-Hybrid izmerili električni akcijski radij 36 kilometrov. Ker pa sta po določilih NEVC med izvajanjem meritev na primer klimatska naprava in ogrevanje izključena, lahko pri dejanski uporabi vozila pride do odstopanj od tega akcijskega radija. Realistični električni akcijski radij pri vsakdanji uporabi vozila zato znaša nekje med 18 in 36 kilometri – v izjemno ugodnih pogojih pa celo še več. Z izključno električnim pogonom doseže končno hitrost do 135 km/h.

5,5 sekunde od 0 do 100 km/h

Pospešek iz mirovanja do hitrosti 100 km/h se je skrajšal za pol sekunde in znaša 5,5 sekunde. Pri tem pomaga električna funkcija 'boost', pri kateri elektromotor z močjo priskoči na pomoč motorju z notranjim zgorevanjem. To kratkotrajno povečanje moči lahko – denimo pri prehitevanju – aktiviramo tudi, če pedal za plin pohodimo do konca (kick-down). Največja hitrost znaša 270 km/h. Koncept vzporednega aktivnega hibrida, ki ga je razvil Porsche, tudi pri višjih hitrostih omogoča vožnjo z izkoriščanjem kinetične energije, torej prosti tek z izključenim bencinskim motorjem, in regeneracijo energije s

Nov je nabor funkcij za večje udobje, ki jih je mogoče aktivirati in do njih dostopati tudi z aplikacijo na pametnem telefonu. Ena takšnih funkcij je prikaz stanja baterije. Poleg tega plug-in hibrid preko sistema Porsche Car Connect omogoča opcijsko klimatiziranje vozila v mirovanju z vnaprejšnjim ogrevanjem ali ohlajanjem; to funkcijo lahko programirate v vozilu ali enostavno preko aplikacije na pametnem telefonu. Tudi nadzor nad baterijo ali dostop na daljavo do informacij o vozilu, npr. kolikšen je trenutni akcijski radij, ter vodenje do parkiranega vozila so možni preko pametnega telefona. Vse funkcije, ki niso vezane izključno na hibridni pogon, so preko aplikacije za pametne telefone v sklopu sistema Porsche Car Connect na voljo tudi za druge modelske izvedbe Panamere.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.