Volkswagen je dva meseca po klasičnem modelu predstavil še močno posodobljeno žepno raketo, pola GTI. Večino novosti je povzetih in prirejenih tako, kot se spodobi za nastopača, prevzel pa je tudi marsikateri oblikovni trik večjega brata golfa GTI.
Nove so luči, ki so spredaj lahko matrične, zadnje so dobile vodoravni podaljšek in "animirane" zavorne luči, kot so jih prvi uvedli pri Audiju. Pod zadnjim emblemom znamke je zdaj napis GTI.
V športni notranjosti je poglavitna novost novi infozabavni sistem z najmanj osempalčnim zaslonom, lahko pa zrase do 9,2 palca. Seveda se tudi polo GTI po novem lahko z Android Auto in Carplayjem povezuje brezžično.
Tudi pri asistenci je polo GTI storil korak naprej in zdaj vključuje elektroniko pod okriljem znamkine oznake IQ. drive. To omogoča funkcije delno avtonomne vožnje, če si jo voznik takšnega avta sploh lahko zaželi. 4Pod motornim pokrovom praktično ni nič novega, za pogon skrbi 2,0-litrski štirivaljnik s 152 kW (207 KM) in 320 Nm navora, ki do prvih sto pošprinta v 6,5 sekunde, najvišja hitrost je še naprej omejena na 240 km/h.
Športno podvozje ima še naprej serijsko elektronsko delno zaporo diferenciala, med opcijami pa je "sport select" podvozje s še tršimi in bolj agresivnimi nastavitvami krmiljenja, odzivnosti motorja in menjalnika. Ta je vedno DSG sedemstopenjski.