Ford in DowAksa pospešujeta skupne raziskave za razvoj proizvodnih tehnik v velikem obsegu – cilj pa so lažja vozila z manjšo porabo goriva in večjo zmogljivostjo.
Podjetji bosta del novega Inštituta za inovacije pri proizvodnji naprednih kompozitnih materialov, ki ga je ustanovila ameriška vlada. Inštitut je vključen v večje državno omrežje za inovacije pri proizvodnji, ki ga podpira Ministrstvo za energijo ZDA.
Cilj je varčevanje z gorivom
Ford je prejšnji mesec predstavil povsem nov superšportni model ford GT, ki je pretežno izdelan iz lahkih materialov, vključno z ogljikovimi vlakni in aluminijem. To mu omogoča izjemno pospeševanje in vodenje ob varčnejši porabi goriva. S široko uporabo strukturnih elementov iz ogljikovih vlaken bo imel GT med avtomobili s serijsko proizvodnjo eno najboljših razmerij med močjo in maso.
“Naš cilj je razviti materiale, ki bodo znatno zmanjšali maso vozila in uporabnikom pomagali varčevati z gorivom,” je povedal Patrick Blanchard, Fordov nadzornik skupine za kompozitne materiale. “Prilagodljivost tehnologije nam omogoča razvoj materialov za vse podsisteme vozila v celotni proizvodni liniji – rezultat pa je za kar 50 odstotkov manjša teža v primerjavi z jeklom.”