CX-50 je plod Mazdine in Toyotine skupne proizvodnje v tovarni v Huntsvillu v Alabami, v ZDA, namenjena pa je ameriškemu trgu.
Proizvodnja se bo začela v začetku leta 2022, CX-50 pa bo prišel v prodajne salone v ZDA naslednje leto.
![Mazda CX-50 | Avtor: Mazda](/media/img/1e/32/72ecc3da1e7ea1464ac2.jpeg)
Podobno kot CX-5 tudi novi CX-50 poganja Mazdin 2,5-litrski štirivaljni motor. Kupcem bo sprva na voljo le možnost izbire tega motorja v obliki atmosferskega ali s turbopolnilnikom, vendar pri proizvajalcu avtomobilov obljubljajo, da bo model kmalu po predstavitvi uvedel več hibridnih možnosti.
![Mazda CX-50 | Avtor: Mazda](/media/img/b7/a0/7a296d7691e7e4173a98.jpeg)
Ostaja vozniški avto z boljšimi terenskimi sposobnostmi
Kot je povedal Dave Coleman, Mazdin severnoameriški vodja za dinamiko vozil, se podjetje pri razvoju novega vozila ni želelo preveč poglobiti v terensko tehnologijo. Glede na raziskavo večina izletov na prostem vključuje na stotine kilometrov vožnje po asfaltu in le delček vožnje po terenu.
![Mazda CX-50 | Avtor: Mazda](/media/img/83/e3/47eeeb616a6cf1ef7a0a.jpeg)
"Zato smo se odločili doseči najboljše terenske zmogljivosti, ki jih lahko, brez kompromisov pri vožnji po cesti.«
Kot se za robusten SUV spodobi, ponuja tehnologijo štirikolesnega pogona i-Activ in Intelligent Drive Select serijsko. Način, namenjen vleki prikolice, prestavno razmerje menjalnika prilagodi dodatni teži prikolice. Terenski način zaradi manj oprijema na sprednjih kolesih izboljša odziv pri zavijanju.
![Mazda CX-50 | Avtor: Mazda](/media/img/d2/2d/578e52b24537f6cab2ff.jpeg)
CX-50 je tudi nekoliko bolj oddaljen od tal, ima ojačane B-stebričke, visoko trdne strešne letve, nova panoramska streha je večja ...