Hkrati z modelom mazda3 so Japonci najavili še prenovljeni model mazda6. Zunanjščina je praktično nespremenjena, le ogledala imajo malce drugačno obliko.
![Mazda6 | Avtor: Žurnal24 main](/media/img/bb/8c/82a10e3f972c0a837698.jpeg)
Vse diha kot eno
Poglavitna novost pa je verjetno kar sistem G-Vectoring Control (GVC), ki ga Japonci v modelih 3 in 6 prvič predstavljajo v Evropi. Gre za tehnologijo, ki omogoča polno integracijo delovanja med motorjem, menjalnikom in podvozjem. V praksi to recimo pomeni, da avto v ovinku samodejno popravlja doziranje plina odvisno od impulzov s strani krmiljenja. Na ta način naj bi še dvignili stopnjo dinamike in zanesljive vožnje.
![Mazda6 | Avtor: Žurnal24 main](/media/img/5b/c1/1cba9fe6e4f4b15201e9.jpeg)
Pri Mazdi so naslovili tudi eno izmed glavnih kritik dosedanje šestice - hrupnost. Z različnimi popravki na zvočni izolativnosti in pri spremembah na dizelskem 2,2-litrskem motorju naj bi dosegli bistveno tišjo notranjost med vožnjo ter manj vibracij.
Motorji, ki so na razpolago, ostajajo trije 2,0-litrski bencinarji in dva 2,2-litrska dizla, slednja s 110 kW (150 KM) in 129 kW (175 KM). V Sloveniji bo mazda6 že sredi jeseni.
dezurni@zurnal24.si