Toyota corolla je na trgu že točno 50 let. Do zdaj so po svetu izdelali in prodali že 43 milijonov coroll, kar jo uvršča na sam vrh najbolj prodajanih avtomobilov vseh časov. To pomeni, da so pri Toyoti v zadnje pol stoletja v povprečju vsakih 40 sekund prodali in izdelali po eno corollo. 50 milijonov coroll je toliko, da bi jih lahko parkirali od "vrha" zahodnega dela Severne Amerike, pa vse do "dna" Južne Amerike.
To govori v prid priljubljenosti modela, ki pa je pri nas po letu 2007, ko so prodali 137 coroll, doživel veliko krizo. Leta 2012 je bila v Sloveniji registrirana le ena corolla. Limuzina, ki z medosno razdaljo 2,7 metra in notranjo prostornostjo meji že na višji D segment vozil, po prihodu 11 generacije tudi pri nas kaže na okrevanje. Lani je bilo tako registriranih 67 coroll, letos pa vključno z mesecem julijem 53, številka pa naj bi se do konca leta zahvaljujoč prihodu prenovljenega modela 11. generacije dvignila na 100. To je še vedno malo v primerjavi z drugimi evropskimi trgi, predvsem vzhodnimi, kjer je to eden najbolj pomembnih modelov - corollo pa tam smatrajo za prestižno limuzino.
Corolla ni auris, imata pa veliko skupnega
V primerjavi s prehodnikom je po prenovi na vozilu več kroma, ki skrbi za bolj luksuzen pečat, spredaj in zadaj so nove led luči, spredaj je zračna mreža širša, kar daje videz močnejše drže na cesti.
Spremembe so obsežnejše v potovalni kabini, kjer je corolla po vzoru na aurisa dobila 7-palčni barvni zaslon na dotik (prej 6,2-palčni), med merilniki je 5-palčni TFT digitalni zaslon, na katerem se vozniku priazujejo najbolj pomembne informacije o vožnji, vključno s podatki TSS sistema, ki vključuje štiri sisteme za pomoč vozniku. Ti so enaki kot pri aurisu: samodejno prilagajanje žarometov, prepoznavanje prometnih znakov, prepoznavanje možnosti trčenja v vozilo spredaj in samodejno zaviranje v sili ter prepoznavanje, da je voznik brez smernega kazalca zapustil vozni pas in opozarjanje na to. Za navigacijsko napravo - Touch with Go - je treba doplačati 690 evrov.
Do konca septembra akcijska ponudba za osnovno izvedenko
Na izbiro so trije motorji, dva menjalnika in štirje paketi opreme (terra, luna, style, sol). Na bencinski strani sta na voljo 1,33-litrski motor z 73 kilovatov moči (99 KM), ki ga je možno kombinirati zgolj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oziroma 1,6-litrski bencinski motor z 97 kilovatov moči (132 KM) pri katerem si je za 1.400 evrov doplačila možno omisliti tudi samodejni multidrive S - neskončno stopenjski samodejni menjalnik. Dizel je 1,4-litrski D-4D z ročnim šeststopenjskim menjalnikom.
Osnovni bencinski motor z osnovno opremo terra (led dnevne luči, ročna klima, radi CD mp3 s štirimi zvočniki, bluetooth, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec ...), na ceniku stane 14.550 evrov, do konca septembra ga pri slovenski Toyoti oglašujejo po akcijski ceni 12.950 evrov, kar je primerljivo z dobro opremljenim yarisom. Zmogljivejši bencinski motor je dražji za 1.000 evrov, vstopna cena za dizel je 16.350 evrov. TSS je serijsko na voljo v drugem paketu opreme (luna), kar v kombinaciji z osnovnim bencinskim motorjem pomeni ceno od 16.550 evov dalje.