Avto
22 ogledov

Mégane coupé z udarnim zvokom

Renault megane coupe 130 dCi bose edition
1/58
Žurnal24 main
Dinamični videz kupejevskega mégana so pri Renaultu še izboljšali s paketom opreme bose, ki ne ponuja le boljše akustike, ampak je zaradi črnine nekoliko drznejši tudi zunanji in notranji videz.

Mégane coupé bose edition boste na cesti prepoznali po večjih 17-palčnih aluminijastih platiščih v črni barvi in z diamantim leskom. V črni barvi so tudi zunanja vzvratna ogledala, da gre za paket bose, pa opozarja tudi črna barva vozila ter ploščice bose na bokih vozila. Za še bolj prepričljiv športni videz smo pogrešali le kromirane zaključke izpušnega sistema, ki je skrit pod zadnji odbijač, in znižano podvozje, ki bi avtomobil naredilo še bolj strupen.

Tudi ob vstopu v notranjost boste takoj zagledali napis bose na pragovih vozila in svetleče se črne elemente na armaturni plošči, osrednji konzoli in zračnikih, na katerih se žal hitro nabere prah ali praske, je pa zato videz privlačen. V črno usnje je oblečen tudi volanski obroč in prestavna ročica, okrasne šive pa so dobile tudi dodatne preproge. Električno zložljiva so tudi ogledala, paket opreme pa vsebuje še parkirna tipala spredaj in zadaj, prostoročno kartico za vstop v vozilo in zagon motorja s pritiskom na stikalo start.

Od "navadnega" kupeja se testnik razlikuje zaradi vgradnje avdiosistema bose, ki ponuja osem zvočnikov, od vgrajenega nizkotonskega zvočnika do digitalnega ojačevalnika, ki s svojim zvokom prepričajo. Zvok je realističen in dober v vseh pogojih, tudi pri hitrejši vožnji, ob glasnejšem "petju" motorja.



Testnik je bil opremljen z 1,9-litrskim dCI dizelskim agregatom z močjo 96 kilovatov in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Podvozje je športno trdo in stabilno tudi v hitrejših ovinkih, a nekoliko neudobno. Moči je dovolj tudi v nižjih obratih, še bolj športen občutek v vožnji pa preprečujejo dolgi hodi med prestavami. Menjavanje sicer poteka gladko, motor je kultiviran, poraba pa kljub težji nogi ostaja v mejah normale. Pri normalni vožnji tako poraba ne bi smela bistveno preseči meje šestih litrov.

Renault mégane coupé ostaja dober izdelek, ki z opremo bose ponuja še več. Kljub agresivnemu videzu pa ni pravi športnik. Namenjen bo tistim, ki se zadovoljite že z bolj agresivnim in individualnim videzom ter ste zanj pripravljeni odšteti 22.690 evrov.

Podatki o vozilu: Renault megane coupe dCi 130 Bose edition

Motor: 1870 cm3
Vrsta: turbodizelski
Moč: 96 kW(130 KM) pri 3.750 vrt/min
Navor: 300 Nm pri 3750 vrt/min
Poraba: 6,4 litra/100 km (mešani cikel – test)
Zmogljivosti: 210 km/h, 9,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.295 x 1.808 x 1.471, medosna razdalja 2.640
Prtljažnik (v litrih): 344 – 1024
Masa: 1.320 kg
Cena: 21.210 € (osnovni)/22.690 € (testni)

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.