GLC nadaljuje modelno in tudi imensko Mercedesovo ofenzivo, kjer zadnja črka v imenu po novem pomeni, v kateri (velikostni) segment model spada. GLC tako predstavlja neke vrste povišano in terensko navdahnjeno različico razreda C, kar dovolj zgovorno nakazujejo tako mere kot tudi izgled vozila. Prednji del je namreč na moč podoben prej omenjenemu modelu, oblikovne podrobnosti pa je mogoče najti še kje drugje. S stališča zunanje podobe GLC pomeni velik korak naprej, na področju katerega je GLK vseskozi šepal oziroma bolje rečeno ponujal premalo modnosti.
Robert Lešnik o GLC
Tega je sedaj pri GLC na pretek, saj avto nima skoraj nobene stične točke s predhodnikom, se pa v marsikateri podrobnosti naslanja na zelo všečnega in med kupci dobro sprejetega C-razreda. Sorodnost je najbolj očitna na motorni maski, ki je terenski namembnosti v prid bolj robustna, odmik od tal pa povišan. Terenskost izkazujejo tudi plastične obrobe kolesnih odprtin in odbijačev, na sredini pa se bohoti zaščita motornega prostora in podvozja, ki je odeta v drzno kromirano okrasje. GLC zaradi zaobljenih linij zelo dobro skriva, da v dolžino meri konkretnih 4,656 metra, kar potrjuje, da so njegovi primarni konkurenti BMW X3, audi Q5 in volvo XC60. Ne nepomembno je dejstvo, da je tudi pod obliko novega GLC podpisan naše gore list, Robert Lešnik, katerega falanga modelov, ki jih je zrisal za trikrako zvezdo, se nezadržno povečuje. Na razkritju v Stuttgartu nam je povedal, da trenutno dela še na treh novih projektih oz. avtomobilskih modelih.
Terenski paket in edinstveno zračno vzmetenje
Obenem se opazovalcu ne zdi, da je odmik od tal zajetnih 20 centimetrov, saj deluje, kot da je veliko bližje tlom in zato manj terenski. Kupcem, ki želijo in potrebujejo vozilo s še večjimi plezalnimi sposobnostmi, bo na voljo “off road technology” paket, na voljo pa bodo tudi različice s pogonom na zgolj zadnji kolesni par. Kot prvi med sebi podobnimi (se pravi edini v segmentu) bo premogel tudi zračno “airmatic” vzmetenje, za čim boljši kompromis med voznim udobjem in terenskimi sposobnostmi pa bosta skrbela napredna šasija in vedno serijski “agility control” sistem s petimi režimi delovanja.
Notranjo ureditev so si izposodili
GLC je napredoval tudi kar se tiče napredne tehnike, saj bo med opremo tudi praktično vsa danes znana napredna tehnika, v obliki sistemov: sistem za nadzor do vozila spredaj z opozorilom na varnostno razdaljo in sitemom za zaviranje v sili (collision prevention assist +), asistenta pazljivosti (attention assist), preventivni sistem zaščite potnikov (pre-safe), in crosswind assist sistem za zaznavanje bočnega vetra. Kupci, ki bodo to želeli pa bodo lahko posegli tudi po samodejnem parkiranju, z izdatnim naborom napredne tenhike, pa bo GLC ponujal tudi delno avtonomno vožnjo. Inženirji niso pozabili niti na Mercedes ME, ki prinaša izdatno mero povezljivosti med pametnimi napravami in vozilom, kakor tudi povezavo s spletom in uporabo aplikacij.
Tudi priključni hibrid
Tudi paleta motorjev bo podobna tisti pri razredu C, kar pomeni široko paleto motorjev z močjo od 132 kW (180 KM), vse do športno zmogljivih 265 kW (360 KM) pri različici CLA 45 AMG. Nova ali bolje rečeno izboljšana je tudi devetstopenjska prestavna avtomatika 9G-Tronic, skupaj pa je z izboljšavami v primerjavi s predhodnikom GLC shujšal za 80 kilogramov. Ob ugodnem količniku zračnega upora (Cx 0,31), mu to zagotavlja ugodno porabo in emisije, ki bodo pri najbolj “eko” dizelski različici znašale vsega 1¸29 gramov CO2 na kilometer poti. V modelni paleti bo od vsega začetka tudi plug-in hibridna različica GLC 350e, ki bo zmogla 235 kW ali 320 KM (kar je največ med sebi podobnimi) in bo zmogla zgolj na elektriko prevoziti razdaljo do 34 kilometrov, v povprečju pa bo v ozračje izpustila vsega 60 gramov emisij CO2, kar preračunano pomeni 2,6 litra bencina na 100 kilometrov.
Cene in prihod na slovensko tržišče za zdaj še nista znana in dokončna, se bodo pa cene na domačem trgu pričele pri 44.500 evrih. Iz izkušenj pa lahko trdimo, da bodo cene pri nas vsaj nekoliko (kašnega tisočaka) nižje.