Mercedes-Benz je pokazal fotografije kupejevske različice modela GLE, ki bo uradno premiero doživel že sredi septembra na salonu v Frankfurtu. Prodajo bodo sicer zagnali prihodnjo pomlad, ko bo tudi odkrito nastopil drugo rundo boja z BMW X6, začetnikom tega zanimivega podrazreda velikih suvov.
GLE coupe prve generacije je bil izjemno uspešen, saj je tretjina celotne prodaje GLE pripadla kupejevski obliki. Tako kot GLE in GLS ga bodo izdelovali v ameriški tovarni Mercedesa.
Posebnost novega GLE kupeja je, da bo na začetku na voljo le s šestvaljnimi motorji, že takoj pa tudi v različici 53 AMG.
V primerjavi s prvo generacijo je novinec z boka in zadaj videti elegantnejši, pa še vedno enako atletski. Od B stebrička streha pada proti zadku, ki se zaključuje z integriranim zavihkom v službi spojlerja. Zadnje luči se zožujejo proti notranjosti tako kot to videvamo pri vseh zadnjih modelih znamke. Celotna LED osvetlitev je standardna lastnost.
Spredaj terenski kupe svojo športnejšo naravo poudarja z enojno lamelo in diamantno masko.
Novi GLE coupe je sicer nekoliko daljši in širši od predhodnika, podaljšano je tudi medosje, hkrati pa ostaja za 6 centimetrov krajši od klasičnega GLE.
Pri notranjosti tovarna izpostavlja prirastek pri prostornosti za potnike, prtljažnika pa je več kar za 70 litrov in sedaj meri najmanj 655 litrov.
Prednji del potniške kabine zaznamujeta dva 12-palčna zaslona, v ozadju pa seveda teče zmogljivi MBUX informacijski vmesnik, pri katerem za prihodnje leto napovedujejo nadgradnjo za pretakanje glasbe z Amazona. Urejenost notranjosti je sicer zelo podobna kot v GLE, ogromno je možnosti personalizacije pri materialih.
GLE coupe ima poleg standardnega podvozja, ki je bilo izboljšano v prid voznemu udobju in športnosti, še opcijo AIRMATIC zračnega podvozja. Tretja različica podvozja pa je E-ACTIVE BODY CONTROL, pri katerem je hod vsakega kolesa posebej nadzorovan in v sodelovanju s tehnologijo skeniranja ceste pred avtom in upoštevanja zavojev z nagibanjem in pripravo koles skrbi pri potnikih za občutek lebdenja, ne vožnje.
GLE coupe je seveda podprt z vsemi najsodobnejšimi asistenčnimi sistemi. Kot rečeno, so za pogon namenjeni šestvaljniki. GLE 350 d in 400 d sta dizelski izpeljanki istega motorja z 200 kW (272 KM) oziroma 243 kW (330 KM). Štirikolesni pogon, ki zmore navor prenašati 100-odstotno med obema osema, je standarden.
Že od začetka prodaje pa je na voljo tudi GLE53 4MATIC+ coupe, ki ga poganja trilitrski bencinar s 320 kW (435 KM). Seveda ima ta model ogromno oblikovnih (najmanj 20-palčna kolesa, pokončna motorna maska, športna notranjost ...) in tehničnih rešitev (motor, menjalnik, podvozje, zavore, ...), ki utemeljujejo, zakaj lahko nosi naziv AMG.
dezurni@zurnal24.si