GT AMG je po duhovnem predhodniku SLS AMG drugi avtomobil, katerega razvoj je bil prepuščen Mercedes-Benzovi športni divizij AMG.
Kaj je tokrat pripravila ekipa pod šefom zunanjega oblikovanja Roberta Lešnika? Gre za športnega dvoseda z izrazito dolgim motornim pokrovom, kot se tudi pričakuje od avtomobila tipa gran tourismo. Prednji del je športno zasnovan z zdaj že tipično pokončno zanamkino masko, vseeno pa izžareva tudi veliko mero aristokratske elegance, tudi po zaslugi serijskih polnih LED žarometov. Vetrobransko okno se nizko sloči v kupejevski prehod neposredno v zelo široko delujoč zadek. Kupejevski proporci so torej zelo izraziti, saj se zdi, da potnika sedita tik pred zadnjimi kolesi. Nima pa avtomobil "galebjih vrat" iz SLS, tudi sicer je v skladu z napovedmi iz Stuttgarta manjši in manj zmogljiv od SLS-a, zato je težko govoriti kot o neposrednem potomcu.
Manj moči, a zabave ne bi smelo manjkati
V takšnem avtomobilu ima motor vseeno še vedno glavno besedo. Za razliko od legendarnega atmosferskega v SLS-u so nasledniku namenili povsem nov biturbo V8, ki ima namesto 6,2 litra prostornine sedaj le še štirilitrsko. V običajni različici zmore na zadnji par koles prenesti 340 kW (462 KM) moči, pri različici GT S pa 375 kW (510 KM). Oboje je občutno manj, kot so zmogle različice SLS, vendar z razmerjem 3,3 kilograme na konjsko moč vseeno dovolj, da gmota 1.570 kilogramov, ki so med prednji in zadnji del razporejeni v razmerju 47:53, švigne do 100 km/h v 3,8 sekunde, najvišja hitrost pa je pri GT S 310 km/h, pri GT nekaj kilometrov manj, tudi pospešek je dve desetinki daljši. Prestav je sedem, zanje skrbi dvojna sklopka.
Da bo voznik vedno navdušen
Tu so nastavljivo športno podvozje s posebnim programom za stezo, dvojno vpetje so namenili tudi zadnjemu kolesnemu paru. Različica GT S ima namesto mehanskega elektronsko zaporo zadnjega diferenciala. Udobje v notranjosti daje vtis zmesi vrhunske športnosti in luksuza z izbranimi materiali, v oči pade osem gumbov na osrednjem tunelu, ki spominjajo na osem valjev v formaciji V.
Po premieri za širšo javnost na pariškem salonu bo prvi privatni GT S na cesto zapeljal spomladi prihodnje leto. Leta 2016 bo sledila še šibkejša različica GT.
Zadnja velika nerazkrita lastnost avtomobila ostaja cena. Pri Mercedes-Benzu so že zdavnaj obljubljali, da bo precej nižja kot za SLS in bolj v sozvočju s poglavitnimi tekmeci, med katerimi v prvi vrsti drvi porsche 911.