Pri Toyoti upajo, da bo avto oproščen določenih davkov oziroma da bodo zanj veljale določene ekološke spodbude, tako da bo cena še ugodnejša. Prodaja bo po napovedih v ZDA stekla v drugi polovici prihodnjega leta, takrat je predviden tudi prihod v Evropo.
Štirivratno limuzino poganja elektromotor, ki ga žene energija iz gorivnih celic. Ta se pridobiva z reakcijo med vodikom in kisikom, ki sta shranjena v dveh ločenih rezervoarjih, edini stranski produkt pa je voda. Moč pogona je 114 kW (155 KM), z enim polnjenjem pa zmore pot 483 kilometrov. Rezervoar je poln v petih minutah. Pospešek od 0 do 96 km/h znaša devet sekund, prožnost pa izkazuje pri srednji hitrosti, saj med 40 in 65 km/h minejo le tri sekunde.
Kako je z napovedmi za Evropo, je še veliko prezgodaj napovedovati. Dejstvo je namreč, da je vodikovih polnilnih postaj na Starem kontinentu trenutno še malo, v Sloveniji denimo zgolj ena.
Honda že napoveduje naslednjo generacijo avta na vodik
Mirai bo neposredni konkurent Hondi FCX, ki po cestah vozi že nekaj let. A pri Hondi so prav te dni najavili nov koncept FCV, ki bo v serijski obliki kupcem na voljo spomladi 2016.