Avto
437 ogledov

Mitsubishi outlander se je vrnil v Evropo

mitsubishi outlander PHEV Mitsubishi
Mitsubishi je pred časom sporočil, da nove generacije outlanderja, ki je na Japonskem in v Ameriki na voljo že od leta 2021, ne bo pripeljal v Evropo. Zdaj si je premislil.

Mitsubishi outlander PHEV, ki je bil v prejšnji generaciji eden najbolje prodajanih priključno hibridnih SUV-jev, bo torej s prihodnjo pomladjo spet na voljo na stari celini, kjer pa bo drugačen od sorodnika, ki je naprodaj na Japonskem in v ZDA. Večjih modifikacij je deležna predvsem tehnika, ki mora biti seveda prilagojena evropskim predpisom in razmeram.

mitsubishi outlander PHEV | Avtor: Mitsubishi Mitsubishi

Mitsubishi je za njegovo vrnitev v Evropo pravzaprav izkoristil medgeneracijsko prenovo outlanderja, ki smo ga sicer lahko že leta 2018 v Ženevi videli v obliki študije engelberg tourer, po kateri se je močno zgledovala tudi leta 2021 predstavljena serijska izvedba avtomobila.

Večji od predhodnika

Na sprednjem delu z značilno Mitsubishijevo grafiko izstopa predvsem masivni odbijač z velikim vstopnikom zraka, izstopajo pa tudi led luči s kromiranim podaljškom, ki srpasto obkroži pokončne žaromete. Na serijski avtomobil si je pot utrl tudi prelomljeni stebriček C, zadnje luči pa po sodobni šegi segajo v vrata prtljažnika. Pri Mitsubishiju sicer pravijo, da je oblika outlanderja "I-Fu-Do-Do", kar naj bi pomenilo veličastno in avtentično.

mitsubishi outlander PHEV | Avtor: Mitsubishi Mitsubishi

Z novo generacijo je outlander postal precej večji od predhodnika, ki ni bil ravno najmanjši avtomobil. V dolžino je za dobrih pet centimetrov narasel na 4,72 metra, v višino pa za štiri centimetre na 1,75 metra. Širok je 1,86 metra, medosna razdalja pa je z 2,704 metra tudi večja kot prej. To naj bi se odrazilo predvsem v prostoru za kolena potnikov v drugi in tretji vrsti, prav tako pa tudi v prostornosti prednjega dela.

Če na zunanjosti to ni tako očitno, je napredek kakovosti opazen predvsem v potniški kabini, ki ima lahko pet ali sedem sedežev. Celotna armaturna plošča je prekrita s tkanino ali usnjem, poleg 12,3-palčnega zaslona infozabavnega sistema pa je na voljo tudi 12,3-palčni zaslon digitalnih merilnikov. Na voljo je tudi barvni projekcijski zaslon, digitalno pa je lahko tudi vzvratno ogledalo. Outlander je izčrpno opremljen tudi z infozabavno tehniko, za dober zvok skrbi Yamahin sistem, za varčno temperiranje kabine pa toplotna črpalka.

mitsubishi outlander PHEV | Avtor: Mitsubishi Mitsubishi

Priključni hibrid

Outlander je na drugih trgih sicer na voljo tudi s konvencionalno bencinsko motorizacijo, v Evropi pa bo na voljo le kot outlander PHEV, torej s priključno hibridnim pogonom, ki naj bi v primerjavi s prejšnjim outlanderjem imel veliko koristi od nove Mitsubishijeve platforme. Ta mu namreč kljub sedemsedežni kabini zagotavlja baterijo z večjo kapaciteto od predhodnikove.

Litij-ionska baterija razpolaga s kapaciteto 22,7 kilovatne ure, ki naj bi zagotavljala do 86 kilometrov električne vožnje merjeno po protokolu WLTP. Na polnilnici z izmeničnim tokom naj bi polnjenje trajalo 6,5 ure, na priključku CHAdeMO, kjer je ta še na voljo, pa 32 minut. V kombinaciji s 53-litrsko posodo za bencin naj bi doseg znašal celo 844 kilometrov.

mitsubishi outlander PHEV | Avtor: Mitsubishi Mitsubishi

Večja je tudi moč pogonskega sklopa. Prednji elektromotor razvija največjo moč 85 kilovatov in navor 255 njutonmetrov, zadnji pa največjo moč 100 kilovatov in navor 195 njutonmetrov. 2,4-litrski bencinski štirivaljnik k temu dodaja še moč 100 kilovatov in navor 203 njutonmetrov.

Vsi skupaj pripomorejo k sistemski moči 225 kilovatov, ki zadostuje, da 2,1-tonski SUV v 7,9 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do hitrosti 170 kilometrov na uro. Voznik lahko sicer v okviru dinamičnega voznega sistema S-AWC (Super All Wheel Control), ki mu ga omogoča pogonski sklop z elektromotorjema na obeh premah, nastavi tri načine vožnje in štiri nastavitve upravljanja z energijo. Za izboljšanje trakcije je zadnja prema opremljena tudi sistemom za vektoriranje navora na osnovi selektivnih posegov zavor. Poleg tega naj bi bil zaradi močnejše rekuperacija povečan tudi efekt motorne zavore.

dezurni@styria-media.si

mitsubishi outlander PHEV | Avtor: Mitsubishi Mitsubishi

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.