Ford bo po 30 letih umaknil nekoč priljubljenega mondea iz evrope. Limuzine srednjega razreda so bile žrtve SUV manije. Nova generacija mondea je namenjena kitajskemu trgu.
Sprednji del je z LED žarometi in veliko masko zelo podoben križancu evos na kitajskem trgu. Podobna je obdelava profila, z izklesanimi blatniki in dvobarvno obdelavo v nekaterih okrasnih delih. Mondeo je videti v primerjavi s predhodnikom višji.
Zadaj sta vodoravno razporejeni zadnji luči, ki sta moderno povezani preko LED traku, odbijač pa ima okrasni difuzor in skrite izpušne cevi. Značka Ecoboost 245 na prtljažnih vratih namiguje na 2,0-litrski štirivaljni motor, ki je verjetno povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, tako kot pri evosu.
Za zdaj znani podatki razkrivajo, da mondeo v dolžino meri 4,93 metra (194,2 palca), kar je nekoliko več kot pri odhajajoči limuzini četrte generacije (4,92 metra).
Fotografij notranjosti še ni, verjetno pa bo podedoval "gigantski" ultra široki zaslon, ki ga je Ford predstavil v evosu, vključno z 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo in 27-palčnim infotainment zaslonom na dotik s Fordovim multimedijskim sistemom SYNC+ 2.0.
Zakaj mondea ne bo v Evropo?
Mondeove tradicionalne stranke v srednjem avtomobilskem razredu vleče h križancem in športnim terencem, kar je mondeo v zadnjih letih občutil s korenitim padcem prodaje. Medtem, ko se je namreč še pred desetimi leti za ta model na leto odločalo po 100.000 kupcev, so jih lani prodali le še 21.222. In za to gotovo ni bila kriva korona. Pri Fordu namreč ugotavljajo, da se je v vsej Evropi zanimanje za klasične avtomobile srednjega razreda po letu 2010 zmanjšalo za 80 odstotkov, zato bi bila predstavitev mondea nove generacije, kot ga poznamo danes, precejšen polom.
Evos ni zamenjava za mondea
Ford uspešno nastopa v segmentu križancev in športnih terencev, katerih prodajo so lani povečali za 39 odstotkov. Ford je na avtomobilskem salonu v Šanghaju predstavil križanca z imenom evos. Govorilo se je, da bi to lahko bil naslednik forda mondea.
Evos navduši s svojo nizko SUV-kupejevsko silhueto, ultra sodobnimi lučmi, potopnimi kljukami vrat in dvobarvno shemo. Tudi notranjost je precej futuristična, izstopa pa predvsem armaturna plošča, na kateri se po vsej širini razteza 1.100 mm dolgi zaslon. V bistvu gre za dva zaslona, 12-palčni za prikaz instrumentov in drugih informacij pred voznikom ter 27-palčni za dotik občutljivi zaslon. Ta bo služil kot osnovna platforma za infozabavni sistem Sync+ 2.0, ki bo razpolagal tudi z umetno inteligenco in virtualnim osebnim pomočnikom. Na voljo so tudi sodobni asistenčni sistemi z drugo stopnjo avtonomije.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. V prvem mesecu sem prejel 21758 $ in 29467 $ v zadnjem mesecu google pay doma za 3 ure dela na dan. ... >>>>>>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑫𝒐𝒖𝑰𝒏𝒄𝒐𝒎𝒆.𝐜𝐨𝐦