AUDI je podznamka vozil Audi, namenjena kitajskemu trgu. Prvi model E5 sportback je popolnoma električen in brez znamenitih prepletenih štirih krogov v logotipu. AUDI je uradno odprl naročila – in vse to po manj kot dveh letih razvoja, piše spletni Automobilwoche. Hkrati se je pri partnerskem kitajskem podjetju SAIC začela serijska proizvodnja vozila, ki bo prve kupce razveselil letos septembra.
Začetek naročil za nemški električni avtomobil na Kitajskem že dolgo ni pritegnil toliko pozornosti. Kitajski mediji so mu posvetili veliko pozornost in ga primerjajo z modelom nio ET5. E5 sportback bo na voljo v štirih različicah – vključno z dvema s pogonom na zadnji kolesi in dvema s pogonom na vsa kolesa – z začetnimi cenami od približno 28.000 evrov do nekaj manj kot 38.000 evrov, poročajo nemški mediji. S tem je začetna cena audija E5 nižja od začetne cene nia ET5, ki se na Kitajskem začne pri okoli 35.000 evrih.
In cena je tudi bistveno nižja od cen tradicionalne znamke Audi. Bistveno manjši Q4 e-tron stane nekaj manj kot 34.500 evrov.
Tehnične karakteristike obetajo
E5 Sportback temelji na platformi za električna vozila Advanced Digitized Platform, ki jo je v veliki meri razvil SAIC. Vozilo v dolžino meri 4.88 metra, v širino 1,96 metra in v višino 1.48 metra. Medosna razdalja 2,95 metra obljublja veliko prostora za potnike v kabini.
Prvi Audi brez prepletenih prstanov ima 800-voltno visokonapetostno arhitekturo in ponuja možnosti izbire z enim ali dvema motorjema. Različice z dvema motorjema dosežejo največjo moč 579 kW (788 KM) in od 0 do 100 km/h pospešijo v 3,4 oziroma 3,9 sekunde.
E5 sportback je na voljo z baterijami s kapaciteto 76,2 kWh, 83,3 kWh ali 100 kWh, kar omogoča doseg v skladu s kitajskim standardom CLTC od 618 kilometrov do 770 kilometrov. Po navedbah proizvajalca se lahko E5 v 10 minutah napolni za vožnjo do 370 kilometrov.
Številke o zmogljivosti so na ravni glavnih kitajskih konkurentov, kot je Nio. Nemški mediji pa se sprašujejo, ali se bo nemška premijska znamka lahko obdržala v hudi konkurenci na Kitajskem? V prvih šestih mesecih je Audi na največjem in najpomembnejšem trgu električnih avtomobilov na svetu prodal manj kot 8000 povsem električnih vozil, zaradi česar je med hitro rastočimi kitajskimi znamkami postal nepomemben igralec.
Ne skrbeti, bomo v EU vse subvencionirali. Za primerjavo ID3 stane na Kitajskem 16.000 Dolarjev, to je cca 15.000 Evrov. Pa v Evropi? Tako se dela, vzemi tam kjer lahko indaj tam kjer že imajo veliko.... eukomisijapress