Načrtovani konec proizvodnje v Dresdnu in odpuščanja v Zwickauu pomenijo začetek bolečih rezov v skupini VW, pišejo nemški mediji. Spletni Automobilwoche, ki dobro pozna ozadja v Volkswagnu navaja leto 2020, ko je s tekočega traku tovarne VW Zwickau zapeljal zadnji avtomobil z motorjem z notranjim zgorevanjem, to je bil karavanski golf variant. Od takrat je v tovarni vse drugače, saj so jo preuredili za novi svet elektromobilnosti vanjo pa vložili več kot milijardo evrov. Zwickau so znotraj skupine videli kot simbol uspešne preobrazbe v e-mobilnost. Do zdaj.
Zaradi pomanjkanja povpraševanja po električnih avtomobilih bo Volkswagen v prihodnjih mesecih ukinil 269 začasnih delovnih mest v Zwickauu. Prihodnost 2000 dodatnih začasnih zaposlitev je negotova, piše Automobilwoche. V Dresdnu bodo proizvodnjo ID.3 celo popolnoma ustavili. Razlog je zatišje pri naročilih za VW električna vozila ID.3, ID.4 in ID.5, ki jih Zwickau proizvajajo na dveh skupnih linijah z audijem Q4 e-tron in cupro born. Vsa vozila temeljijo na enotni platformi za električna vozila MEB.
Na delovnem sestanku prejšnji četrtek sta direktor proizvodnje blagovne znamke Christian Vollmer in vodja tovarne Robert Janssen o trenutni situaciji obvestila okoli 11.000 zaposlenih v Zwickauu. Prvi mož Volkswagna Oliver Blume je za podjetje predpisal strog program "učinkovitosti".
S padcem subvencij manj zanimanja za električne avtomobile
"Gre za to, kako lahko povečamo prihodke med izdelki, mešanico izdelkov, opremo, operativno uspešnostjo. Pregledamo vse stroške, od stroškov razvoja, materialnih stroškov, fiksnih stroškov, stroškov proizvodnje do stroškov distribucije. In iščemo nove priložnosti za prihodke, kot so storitve mobilnosti ali finančne storitve," Automobilwoche navaja Blumeja, kjer pišejo, da zmanjšanje delovnih mest v tej strategiji ni prednostna naloga, ampak je del Blumejevega nabora orodij na poti do večjega dobička – kot se je zgodilo zdaj v Zwickauu in junija v tovarni v Emdnu, kjer so zaposleni zaradi nizkega povpraševanja zaposlili za krajši delovni čas.
Zlasti osrednja znamka Volkswagen je trenutno pod pritiskom. Blume leta 2026 od svojega šefa znamke Thomasa Schäferja pričakuje 6,5-odstotni donos. Delež VW osebna vozila je trenutno pri 3,6 odstotka. Glavni problemi so: premajhni dobički, preveč zapleteni modeli, preveč presežnih zmogljivosti v tovarnah.
Manj povpraševanja je zlasti po ID floti osrednje blagovne znamke. Trgovci VW poročajo o majhnem zanimanju kupcev za tri električna vozila MEB podjetja s sedežem v Wolfsburgu. Drugi vidik so zdaj vse manjše subvencije za električna vozila. Zasebnim kupcem bodo od januarja 2024 dalje v Nemčiji plačevali le 3000 evrov subvencije, subvencije za službena vozila so septembra že izpuhtele.
Ko je sla cena golfa cez 20k je bilo konec, vendar so imeli dovolj zaslepljenih vernikov da so furali na imidz in preziveli do sedaj. Zadnjih 5-7 let samo prodajajo na kvantiteto za ceno kvalitete. Naj kar odpuscajo in zapirajo,… ...prikaži več saj so na voljo francozi, korejci,... razvijajo se pa romuni, kitajci,...
Avtomobilska industrija bo raje krčila kot pa znižala cene v razumne okvirje. Raje imajo polna skladišča vsepovsod, da le obdržijo ogromne dobičke. Pa naj jih imajo, saj se peš tudi daleč pride, ceste pa tako ali tako samo še pretežki… ...prikaži več tovornjaki gazijo, da so vsak dan nove razpoke ... le še slabše je lahko😆
Propadi že 1x Fukwagen!