Znano je, da je Dars že prenovil oziroma še aktivno prenavlja počivališča ob cestah, ki so namenjena predvsem osebnemu prometu. Na njih bodo stale tudi polnilnice za 100-odstotno električna vozila in priključno-hibridna vozila so iz Dars potrdili na naša poizvedovanja. Zanimalo nas je, ali je Dars že sklenil pogodbo za dobavitelja in upravljavca polnilnic in katero podjetje bo to, ter tudi, koliko polnilnic je predvidenih in kako bodo razdeljene glede na polnilno moč?
"Električne polnilnice bodo postavljene na vseh skupno 12 prenovljenih malih počivališčih (brez bencinskih servisov). Namestil jih bo najemnik, k čemur ga zavezuje najemna pogodba, DARS pa bo zagotovil potrebno priključno moč. V ta namen je že izdelana projektna dokumentacija PZI za izgradnjo novih transformatorskih postaj na malih počivališčih. Trenutno smo v postopku pridobivanja služnosti in soglasij, ko bodo pridobljena, bomo podali vlogo za gradbeno dovoljenje ter pripravili javno naročilo za izvajalca del. Začetek izvedbe del je pričakovati še letos," so nam odgovorili.
Dars želi postati eden najboljših
Na Dars so sicer ta teden razkrili ambiciozne načrte. Postati nameravajo eden najboljših upravljavcev avtocestnega omrežja v Evropi. Prepričani so, da so kljub izzivom velike rasti prometa z napovedanimi projekti nadaljnje digitalizacije, prehoda na obveščanje posameznih vozil, uvajanju posebnega dela naše avtoceste za testiranje avtonomnih vozil in uporabo posebnih simulatorjev za projektiranje novih odsekov na dobri poti. Leta 2035 želijo doseči cilj, ko na slovenskih avtocestah ne bo več smrtnih žrtev, hkrati avtomobili bodo med seboj in z infrastrukturo komunicirali, tudi v primeru zgostitev bo hitrost vedno optimalna, vožnja pa udobnejša.
Elektro-avtomobili niso prihodnost, hidro je.
Sedaj pa naj nekdo pove, oziroma napiše, zakaj so objekti na malih počivališčih neopremljeni in zaprti!
A so že izumili kakšne nove nebulozne vsebine za napise na portale nad avtocesto? Raje uporabljajo portale za zabavo kot za upravljanje prometa.