Kljub novicam, da obžalujejo hlastni prehod na električne modele, se Ford ne preda, ampak je v ponudbo uvrstil celo dva nova modela mustang in bronco. A tokrat ne gre za novi različici ali generaciji znanih modelov, ampak za električni kolesi.
V sodelovanju s proizvajalcem električnih koles N+ je namreč Ford razvil povsem novi električni kolesi. Kolo z imenom mustang je namenjeno predvsem vožnji po cestah, kolo z imenom bronco pa je električno gorsko kolo. Takšno uvrstitev bi glede na lastnosti avtomobilov mustang in bronco tudi pričakovali in tudi lastnosti obeh koles izhajajo iz njih.
Na električno kolo bronco so seveda vplivale terenske lastnosti forda bronca. Poganja ga zmogljivi elektromotor z močjo 750 vatov in navorom 85 njutonmetrov, ki je vgrajen v pesto sprednjega kolesa. Zadnje kolo seveda poganja voznik. Sprednje in zadnje vzmetenje je narejeno po broncovem načelu GOAT (Goes Over Any Type of Terrain), izstopa pa tudi velik udobni sedež, ki se zgleduje po sedežih motociklov.
Zgolj z elektromotorjem je mogoče doseči hitrost 40 kilometrov na uro, voznik pa lahko vozi tudi hitreje, če zmore, električni doseg pa znaša 80 kilometrov. Seveda je odvisen tudi od zunanjih pogojev in voznikovega poganjanja pedal. Baterija se napolni v 3,5 ure. Na kolesih so Pirellijeve gume scorpio enduro M z okrepljenimi bočnimi površinami in dobrim oprijemom na mokri in suhi podlagi. Obe kolesi sta opremljeni tudi s hidravličnimi kolutnimi zavorami. Voznik lahko parametre kolesa nadzoruje na LCD zaslonu na krmilu.
Električno kolo ford mustang je v osnovi na voljo v standardni različici, v spomin na 60-letnico ikoničnega avtomobil pa so izdelali še omejeno serijo 60th Anniversary Edition. Poganja ju enak motor kot bronca, enako je tudi krmilo, sedež pa je klasično kolesarski. Tudi gume so drugačne, in sicer polgladke gume pirelli angel GT, ki se zgledujejo pri slovitih motociklističnih gumah.
Opomba: Forda imata pogon v zadnjem kolesu in ne sprednjem kot navaja članek in vozniku kolesa se reče kolesar.
E kolo je postalo zakon. Žal vsi dizajnerji nimajo okusa in ker hočejo biti drugačni, unikatni, nekateri izdelki postanejo grozni na pogled. Tudi dva omenjena Forda. Lep izdelek za l.2025, ki še ni na trgu, si je privoščil DJI znan… ...prikaži več po dronih, z imenom Amflow PL Carbon Pro. Tudi na cesti je videti grde škatlaste storitve v cenejši izvedbi okoli 3k €. Ko bo standard za baterije 1000W in teža 18-19 kg, cena 5-6k €, bo trg eksplodiral.