Prihod hibridne mazde 2, ki jo bodo začeli prodajati spomladi, bo le dodatek k sedanji Mazdini ponudbi, saj letos osvežena »konvencionalna« mazda 2 ostaja še naprej v ponudbi.
Mazda 2 hybrid se je sicer napovedovala že nekaj časa in znano je bilo, da si bo osnovo delila z aktualnim evropskim avtom leta toyoto yaris, zdaj pa lahko vidimo, da dejansko gre za identičen avtomobil, ki so mu le zamenjali oznake. Oblikovalcem je integracija Mazdinih simbolov na toyoto yaris uspela celo brez spreminjanja karoserijskih delov, kar velja tudi za notranjost.
Tudi tehnika je enaka, kar pomeni, da mazda 2 hybrid sloni na Toyotini modularni platformi TNGA-B, ki se je na yarisu izkazala za zmogljivo, in tako na dinamične vozne lastnosti navajenih voznikov mazd ne bi smela razočarati. Enako velja za pogonski sklop s sistemsko močjo 85 kilovatov, ki ga sestavljajo atmosferski 1,5-litrski trivaljnik z močjo 68 kilovatov in elektromotor z močjo 59 kilovatov, pomožni elektromotor, planetno gonilo in litij-ionska baterija.
Morda se Mazdina poteza zdi malce nenavadna, nikakor pa ni nerazumna, saj bo na ta način, tako kot Suzuki s hibridnima modeloma swace in across, ki sta tudi preimenovani toyoti, na hiter in učinkovit način zmanjšala povprečne emisije svoje modelne ponudbe v Evropi. Toyota se ji je na nek način s to potezo tudi oddolžila, saj je preimenovano mazdo 2 v Severni Ameriki med letoma 2016 in 2020 ponujala kot toyoto yaris.