Avto > Na Štrom
2270 ogledov

Hyundai predstavil električnega malčka, dostopen bo za manj kot 20 tisočakov!

Hyundai inster
1/9
Hyundai
Hyundai je predstavil mali električni model inster, za katerega obljublja, da bo v Evropi z veliko standardne opreme in dolgim dosegom stal pod 25.000 evri. To ni zgolj električni i10!

Hyundai ne namerava čakati in se je na vso moč zagnal v segment malih električnih avtov, v katerem postaja konkurenca vse bolj obetavna, pritisk na cene pa tudi. Če je bila še nedolgo nazaj dacia spring praktično edini električni avto tega velikostnega razreda, je po novem tu citroën e-C3, prihaja renault 5, ostali koncern Stellantis je v nizkem startu, svoje odgovore pripravlja VW, gotovo lahko pričakujemo kakšen kitajski model …

Vpadljiva postava, napredna tehnologija

Pri Hyundaiu so se stvari lotili na pragmatičen način in iz polic vzeli marsikaj tistega, kar že uporabljajo. S tem so osnovno ceno lahko znižali kar za okoli tretjino v primerjavi s tisto, ki jo trenutno zahtevajo za model električne kone. Pri Hyundaiu tako obljubljajo, da bodo v Evropi ostali pod 25 tisoč evri, brez upoštevanja subvencij, ki jih v spodbujanje elektromobilnosti namenjajo posamezne države, tudi Slovenija. Če upoštevamo slovensko subvencijo 6.500 evrov, bo cena za insterja pod 20 tisočaki.

Inster je torej avto A velikostnega razreda, v dolžino meri komaj malo čez 3,8 metra. Za osnovo so vzeli že obstoječi model casper, ki s svojo 'funky' postavo vozi po ulicah korejskih mest. Platformo so nekoliko podaljšali in namesto bencinskega vgradili baterijski pogon.

Hyundai inster | Avtor: Hyundai Hyundai

Osnovna baterija ima kapaciteto 42 kWh, za doplačilo si bo mogoče omisliti 49 kWh. Od tega bo odvisna tudi največja moč elektromotorja, torej 71 kW (97 KM) ali 84 kW (115 KM). Pri Hyundaiu obljubljajo enega najdaljših dosegov z enim polnjenjem pri tej vrsti malčkov in sicer prek 350 kilometrov. 

Uporabili so 400 V infrastrukturo delovanja sistemov, polnjenje na enosmernem toku bo potekalo pri maksimalnih 120 kW, kar bi za poskok iz 10 na 80 odstotkov napolnjenosti vzelo pol ure v idealnih okoliščinah. Velika dodana vrednost, sploh za ta razred, pa bo V2L tehnologija zmožnosti napajanja zunanjih porabnikov. Toplotno črpalko bo treba doplačati.

Hyundai inster bo imel po zagotovilih proizvajalca enega najbolj celovitih paketov asistenčnih sistemov, med drugim tudi sistem za mrtve kote in pogled kamer okoli vozila. 

Nenavadno prilagodljiva notranjost

Na zunaj bo gotovo opazen s svojstvenim slogom z elementi križanca, vključno s strešnimi nosilci. Poseben poudarek bodo dajala svetila, tudi 'piksel' smerokazi. Notranjost bo obogatena z ambientalno svetlobo in sončno streho, uporabniki bodo lahko v avto vstopali in ga zaganjali s pomočjo digitalnega ključa. Vgrajena sta dva velika zaslona, armaturna plošča spominja na večje  električne brate ioniq.

Hyundai inster | Avtor: Hyundai Hyundai

Ena od zanimivih lastnosti je velika fleksibilnost sedežev. Vsi se lahko položijo v ravno dno, torej tudi voznikov in sovoznikov. Prednja sedeža si je mogoče omisliti tudi v različici enotne klopi, zaradi ravnega dna brez konzole med sedežema je prehod med levo in desno stranjo vozilo poenostavljen. Prostor za počitek, pisarnica, mobilna dnevna soba za ogled filma, domišljija je vaša. Poleg tega je zadnja klop pomična, zato bo osnovni prtljažnik lahko meril vse do 351 litrov.

Hyundai insterja bodo začeli na korejskem trgu prodajati še letos, takoj nato bodo sledili evropski trgi, tako da si ga lahko čez dobro leto obetamo tudi v naših logih.

Še več fotografij si oglejte v galeriji.

Hyundai inster | Avtor: Hyundai Hyundai
Hyundai inster | Avtor: Hyundai Hyundai

dezurni@styria-media.si 

Komentarjev 5
  • darefoks 18:08 29.junij 2024.

    to sranje si nabite v svojo rit

  • T_rex 16:54 28.junij 2024.

    bomo videl ce & kdaj spljoh bo pr`ns ... je reku un t'slep 🤦🏻‍♂️

  • Enzgg4 13:32 28.junij 2024.

    Avto za Gustava. Vége.