Hidria bo namreč za elektromotorje obeh superšportnikov zagotavljala rotorje in statorje, brez katerih elektromotor seveda ne more delovati.
Poleg razvoja rotorjev in statorjev ter izdelave prototipov so v Hidriji razvili tudi orodja za njihovo izdelavo. Pri proizvodnji elektromotorjev bodo uporabljali tudi posebno tanke elektropločevine, ki bodo pripomogle k večjemu izkoristku elektromotorja in povečanju dosega avtomobila. V vsakem avtomobilu bodo sicer po trije Hidrijini elektromotorji, ki mu bodo omogočili pogon na vsa štiri kolesa in pospeške v manj kot dveh sekundah do 100 kilometrov na uro.
Le prva stopnica
Razvoj elektromotorjev za granturismo in grancabrio je sicer le začetna stopnica v sodelovanju z Maseratijem, saj je Hidriji omogočil, da sodeluje tudi pri projektu prenove dirkalnika maserati MC20. S svojimi rešitvami bi namreč radi serijsko opremili tudi ta avtomobil.
Prihodnje leto bodo v Spodnji Idriji sicer zagnali tudi množično proizvodnjo ključnih delov za mehke in priključne hibride znamk BMW. Chrysler, Fiat, Jaguar in Land Rover. Tem partnerjem bodo med letoma 2023 in 2030 zagotovili več kot deset milijonov rotorjev in statorjev za elektromotorje.