Potem ko so prodajno strategijo s popolnoma naročniške spremenili v model z možnostjo nakupa, je kitajski proizvajalec razkošnih električnih avtomobilov zdaj objavil tudi cene treh modelov, s katerimi bo debitiral v Evropi.
Električna limuzina nio ET7, ki jo je že mogoče naročiti, bo stala najmanj 69.900 evrov. Za športni terenec nio ES7 bo treba odšteti 73.900 evrov, za manjšo limuzino nio ET5 pa 49.900 evrov. Oba na evropskem trgu pričakujejo spomladi 2023. Nio se torej jasno uvršča v premijski segment, zanimiv pa bo verjetno predvsem nio ET5. Ta bo namreč neposredno tekmoval s teslo model 3, polestarjem 2, BMW-jem i4 in podobnimi avtomobili.
Vsak model bo na voljo tudi z dvema opcijama različno zmogljivih baterij. Kdor bo namesto naročnine hotel avtomobil kupiti, bo lahko neposredno kupil tudi baterije zanj. Za manjše s kapaciteto 75 kilovatnih ur bo treba odšteti 12.000, za večje s kapaciteto 100 kilovatnih ur pa 21.000 evrov, kar pomeni, da bo nio ET7 dejansko stal vsaj 81.900 evrov, nio ET5 pa vsaj 61.900 evrov.
Kdor bo kupil baterijo, jo bo obdržal vso življenjsko dobo vozila in ne bo mogel izkoristiti Niove največje posebnosti, postaj za zamenjavo baterij. Te bo možno uporabljati le v okviru modela »Battery-as-a-Service«, ki ga znamka preferira. V okviru tega modela namreč kupec kupi vozilo, baterije zanj pa najema. Kitajci so objavili tudi cene za to storitev. Manjša baterija bo v tem primeru stala 169 evrov na mesec, večja pa 289 evrov na mesec.
Kdor se bo namesto nakupa avtomobila odločil za naročniški model, bo dobil tudi dostop do kitajskih poprodajnih storitev. Te med drugim obsegajo petletno jamstvo, dostavo vozila na izbrani naslov, če ga naročite do konca leta, petletno mobilno jamstvo in 20-odstotni popust na Niove zidne polnilnike.
Tole ni vec smesno, res nas hocejo spravit nazaj na avtobuse,,, pa kaj si nor,, 82 jurjev za kitajca,,, nimam 8 jurjev z a rabljenega S-Max, pa sem magister informatike, pa delam na treh porjektih,,, (zal nisem zdravnik, ja bedak… ...prikaži več sem bil)... ampak tudi inzenirji imamo pravico prezivet,,ampak vsak dan se vozit 100km pa kupit tole??? Mislimda bo EU padla na izpitu, totalno, zal
Le kdo bo v Sloveniji lahko kupil avto za 60-80 tisočakov? Verjetno bo zelo malo slovenceljnov vozilo tak avtomobil. Mogoče bodo pa hiše in stanovanja prodali, pa e-avto kupili?Hehe,bodo stari dizli še dolgo ropotali. Če ne, bo pa revolucija. Če… ...prikaži več odraslemu avtofenu le-tega vzameš, je to isto, kot da dojenčku vzameš dudo. To ne bo šlo.
Krepavam od smeha!