Nemec Hansjörg von Gemmingen se je v mediji pojavil leta 2020, ko se je pohvalil, da je s svojo teslo S prevozil milijon kilometrov. Že takrat je bil to svetovni rekord med električnimi avtomobili. Čestital mu je tudi sam Elon Musk. Model S j začel voziti leta 2015, do milijona prevoženih kilometrov pa je do leta 2020 prevozil na leto 200.000 kilometrov, v povprečju 550 kilometrov na dan. Od takrat naprej se ni ustavil, s teslo model S 85 je bil na Kitajskem in v Afriki. Tako so se nedavno pojavile informacije, da je presegel mejo 1,9 milijona prevoženih kilometrov.
Prvi baterijski paket je končal svoje delo po 300.000 prevoženih kilometrih, Tesla je zagotovil še enega začasnega za 200.000 km, nato pa je sledil tretji paket. Gemmingen je baterije vedno polnil le do 85 %, seveda največkrat na hitrih superchargerjih, saj pri njegovem tempu vožnje počasno AC polnjenje ne bi zadostovalo. Tudi originalni elektromotor ni zmogel milijona kilometrov, čeprav je Gemmingen vozil z največjo hitrostjo 100 km/h. Prvi motor je zamenjal po 750.000 prevoženih kilometrih. Leta 2020 e imel že tretjega. Gemmingen je imel srečo, da je imel garancijo na baterijo z neomejeno kilometrino, zato je vsa popravila financirala Tesla. Menjava komponent se je nadaljevala tudi po prvem milijonu prevoženih kilometrov.
Njegova tesla model S ima danes vgrajen četrte baterije, skupaj pa je imel v vozilu že trinajst elektromotorjev! Gemmingen priznava, da so motorji težava in da Tesla o tem ne govori. Po popravilu bodo zdržali od 50 do 70.000 kilometrov. Zadnji sicer dela že 100.000 kilometrov. Vsekakor naložba v tak avtomobil ni več ekonomsko smiselna. Samo nov akumulator mora stati okoli 20.000 evrov.
Očitna laž,od 2020-2023 naredil bi 900000, cca 3,5 leta,ali 1275 dni, pomeni malo več kot 700 km na dan ,vsak dan?,še piše da je 4.baterija-2 v obdobju zadnjih 900000,in še 13 motor čas za to zamenjavo in lokacija v Nemčiji… ...prikaži veči a potuje po svetu in mu v Afriki menjajo elektro motor in baterijo.Opcija stari pelje v delavnico na dvigalo 2xna dan po 400km dometa
Torej bi jaz moral v svojem Volvotu z prevozenimi 400 tisocaki vsaj en motor zamenjati pa recimo en avtomatski menjalnik. No v resnici pa v menjalniku 2x menjano olje in ko je cas se zamenja zobati jermen skupaj z ostalim… ...prikaži več kar spada zraven. Ta Tesla pa je ocitno se slabsa zadeva kot je nekoc bil NSU RO 80 z Wanklovim motorjem , kjer si ga baje moral menjati na nekaj deset tisoc. V bistvu imajo elektricarji pol manjso zivljensko dobo in ko je enkrat preko 100 tisoc je v bistvu ze brez vrednosti.
Hvala za podatke! Običajno prevozim 350.000 km in zamenjam avto. Za Teslo torej na koncu ne dobim nič. Torej, navalite tesloti glupi!