Pri družbi Maxus so samozavestno najavili, da bodo prihodnje leto svojo ponudbo razširili z dodatnimi desetimi vozili, ki bodo postavili nove standarde v zmogljivosti, udobju in trajnosti. V Nemčiji so razkrili eTerron 9, električni serijski poltovornjak s pogonom na vsa štiri kolesa (4x4), izdelan na posebni električni platformi. Znano je, da ima doseg 430 kilometrov (po standardu WLTP). Kapaciteta baterije je 102 kWh.
Kot so pojasnili Kitajci, t.i. baterijski paket „Tetris Battery pack“ z 9-celičnim zaščitnim ogrodjem optimizira postavitev baterije za večjo zmogljivost in varnost. Devetkanalni ventilni modul za toplotno upravljanje vozila je zasnovan za zahtevne in raznolike vremenske razmere, po zagotovilih proizvajalca tudi v mrzlih zimah izboljša toplotno učinkovitost.
Vozilo eTerron 9 poganja dvojni sinhroni motor in štirikolesnim pogonom s skupno največjo močjo 325 kW, ki vozilu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5,8 sekunde. Vozilo ima vlečno zmogljivostjo do 3,5 tone in največjo nosilnostjo 620 kilogramov. Pri Maxusu izpostavljajo še sistem ATS (All-Terrain System) in šest prednastavljenih načinov vožnje, zato naj bi bil primeren tudi za začetnike.
V kabini potnike pričaka mehko usnje, pravijo celo, da je sedenje na udobnih sedežih primerljivo v VIP razredu. Poleg tega je pod pokrovom motorja še 236-litrski „prtljažnik“ za shranjevanje prtljage, lahko pa se prostoren predal spremeni v udoben prostor z dvema sedežema za sprostitev ali pa celo za piknik odmor.
Opremljen je z električnim odpiranjem zadnjih prtljažnih vrat, vanj lahko naložimo do 2,4 metra dolge predmete. Kitajci izpostavljajo tudi varnostni vidik. Konstrukcija vključuje 73 % jekla ultra visoke trdnosti, pravijo celo, da je podobno tistemu, ki se uporablja v podmornicah. Ta napredna zasnova zagotavlja, da vozilo izpolnjuje stroge varnostne standarde petih zvezdic Euro NCAP, dodajajo pri podjetju.
Pri slovenskem uvozniku za zdaj še ne morejo potrditi prihoda električnega poltovornjaka na slovenski trg. Vzrok so še nerazrešene razmere okoli novih carin.
Cena bo zagotovo krepko presegala 50.000€, doslej smo to ceno plačevali za "kakovostna" evropska vozila, sedaj pa bomo za krš iz Kitajske, torej kje je kupec v tem primeru na boljšem?