Pri družbi Maxus so samozavestno najavili, da bodo prihodnje leto svojo ponudbo razširili z dodatnimi desetimi vozili, ki bodo postavili nove standarde v zmogljivosti, udobju in trajnosti. V Nemčiji so razkrili eTerron 9, električni serijski poltovornjak s pogonom na vsa štiri kolesa (4x4), izdelan na posebni električni platformi. Znano je, da ima doseg 430 kilometrov (po standardu WLTP). Kapaciteta baterije je 102 kWh.
![Maxus eTerron 9 | Avtor: Maxus](/media/img/2f/24/aec4920dbd8d7cae7f8b.jpeg)
Kot so pojasnili Kitajci, t.i. baterijski paket „Tetris Battery pack“ z 9-celičnim zaščitnim ogrodjem optimizira postavitev baterije za večjo zmogljivost in varnost. Devetkanalni ventilni modul za toplotno upravljanje vozila je zasnovan za zahtevne in raznolike vremenske razmere, po zagotovilih proizvajalca tudi v mrzlih zimah izboljša toplotno učinkovitost.
![Maxus eTerron 9 | Avtor: Maxus](/media/img/ce/11/2712742eb34ff5bfdb8e.jpeg)
Vozilo eTerron 9 poganja dvojni sinhroni motor in štirikolesnim pogonom s skupno največjo močjo 325 kW, ki vozilu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5,8 sekunde. Vozilo ima vlečno zmogljivostjo do 3,5 tone in največjo nosilnostjo 620 kilogramov. Pri Maxusu izpostavljajo še sistem ATS (All-Terrain System) in šest prednastavljenih načinov vožnje, zato naj bi bil primeren tudi za začetnike.
![Maxus eTerron 9 | Avtor: Maxus](/media/img/ab/e4/780bc6e8018df048ef2f.jpeg)
V kabini potnike pričaka mehko usnje, pravijo celo, da je sedenje na udobnih sedežih primerljivo v VIP razredu. Poleg tega je pod pokrovom motorja še 236-litrski „prtljažnik“ za shranjevanje prtljage, lahko pa se prostoren predal spremeni v udoben prostor z dvema sedežema za sprostitev ali pa celo za piknik odmor.
![Maxus eTerron 9 | Avtor: Maxus](/media/img/d9/43/fff34c421daca6d90be9.jpeg)
Opremljen je z električnim odpiranjem zadnjih prtljažnih vrat, vanj lahko naložimo do 2,4 metra dolge predmete. Kitajci izpostavljajo tudi varnostni vidik. Konstrukcija vključuje 73 % jekla ultra visoke trdnosti, pravijo celo, da je podobno tistemu, ki se uporablja v podmornicah. Ta napredna zasnova zagotavlja, da vozilo izpolnjuje stroge varnostne standarde petih zvezdic Euro NCAP, dodajajo pri podjetju.
![Maxus eTerron 9 | Avtor: Maxus](/media/img/ff/ag/67b4025dbeb102fe746c.jpeg)
Pri slovenskem uvozniku za zdaj še ne morejo potrditi prihoda električnega poltovornjaka na slovenski trg. Vzrok so še nerazrešene razmere okoli novih carin.
Cena bo zagotovo krepko presegala 50.000€, doslej smo to ceno plačevali za "kakovostna" evropska vozila, sedaj pa bomo za krš iz Kitajske, torej kje je kupec v tem primeru na boljšem?