Renault, oziroma njegova podružnica Dacia, je s cenovno dostopnejšim električnim modelom spring, ki je na ceste zapeljal leta 2021, očitno zadela "žebljico na glavico", saj so ga prodali v več kot 140.000 primerkih. Precej priljubljen je tudi v Sloveniji, kjer v svojem segmentu dosega 65-odstotni prodajni delež.
Leta 2022 je spring doživel rahlo prenovo, ki ga je uskladila s sodobnejšimi oblikovnimi smernicami znamke, z letošnjo pomladjo pa mu namenjajo bolj korenito prenovo. Spring se tako lahko po novem pohvali s korenito prenovljeno zunanjostjo, h kateri so mogočno botrovale oblikovne linije novega dusterja. Precej več je tudi zaščitne plastike vključno z bolj oglatimi oblogami blatnikov. S tem spring deluje precej bolj sodoben od neposrednega predhodnika.
Veliko sprememb je tudi v notranjosti, kjer v oči najbolj pade popolnoma nova armaturna plošča. Poleg 7-palčnega zaslona digitalnih merilnikov in 10-palčnega za dotik občutljivega osrednjega zaslona, je nov tudi videz upravljalnikov klimatske naprave in zračnikov. Novi volanski obroč, ki ga krasi novi Daciin logo DC, je tudi višinsko nastavljiv. Okrogli regulator voznih programov pa je na osrednjem grebenu nadomestila majhna ročica.
Tako kot ob svojem začetku, je dacia spring še vedno najcenejši električni avtomobil na evropskem avtomobilskem trgu. Kaj to natanko pomeni v številkah, pri Dacii še niso povedali, a sklepamo, da novi spring ne bo dražji od sedanjega, ki pri nas v osnovi pred odbitkom morebitne državne subvencije stane najmanj 22.900 evrov.
Spring je eden od tistih avtomobilov, ki imajo dva prtljažnika. Običajni za zadnjimi vrati razpolaga z osnovno prostornino 308 litrov, ker je šest litrov več kot prej, povečljiv pa je na 1.004 litrov. Spredaj pa je še manjši 35 litrski prtljažnik, ki izkorišča prostor nad motorjem.
Elektromotor razpolaga s 33 ali 45 kilovati moči. S slednjim 100 kilometrov na uro doseže v 14 sekundah, šibkejši motor pa za enak dosežek potrebuje skoraj 20 sekund. Baterija razpolaga s kapaciteto 26,8 kilovatne ure in zadostuje za do 220 kilometrov vožnje. Na 30-kilovatnem hitrem polnilniku polnjenje z 20 do 80 odstotkov kapacitete traja dobre tri četrt ure, na 7-kilovatni polnilnici pa je baterija polna po 11 urah. Spring po novem podpira tudi dvosmerno polnjenje, torej ga je možno uporabiti kot mobilno baterijo.
to so jajca ničvredna