Nissan bo predstavil popolnoma električnega naslednika svojega majhnega avtomobila micra, ki bo temeljil na novi platformi za električna vozila, ki si jo bo delil s prihajajočim električnim renaultom 5.
Novinca bodo oblikovali pri Nissanu, zasnoval ga bo partner zavezništva Renault. Tudi izdelovali ga bodo v Renaultovi mreži tovarn ElectriCity, in sicer v Douaiju v Franciji.
Iz Nissana so sporočili, da se bo mestni električni avtomobil cenovno ujemala z avtomobili z motorjem z notranjim zgorevanjem. "To je eden najbolj konkurenčnih segmentov v Evropi," je med predstavitvijo dejal Ashwani Gupta, direktor Nissana. "Če želite imeti v tem razredu električni avtomobil, morate biti konkurenčni glede zmogljivosti in cene. CMF-BEV bo zelo konkurenčen."
Platforma CMF-BEV nosi več kot 60 odstotkov delov platforme motorjev z notranjim zgorevanjem CMF-B, ki jih uporabljajo avtomobili zavezništva, kot sta renault clio in nissan juke, je dejal Gupta.
Generalni direktor Renaulta Luca de Meo je dejal, da je platforma zasnovana za avtomobile, ki so dolgi od 3,9 metra do 4,2 metra in da bo imela prostor za baterijo, ki je nekoliko večja od 50 kilovatnih ur. To pomeni doseg z enim polnjenjem okoli 400 kilometrov.
Platformo je opisal kot ključno za zmanjšanje stroškov. Stroški naj bi bili na račun nove platforme 33 odstotkov nižji od tistih na platformi za majhne avtomobile, kot je renault zoe. "To je najboljša kompaktna EV platforma na svetu," je dodal.
Premiera leta 2024
Platformo CMF-BEV bodo uporabljale znamke Renault, Nissan, Dacia in Alpine, na njej pa bodo na leto izdelali okoli 250.000 avtomobilov. To je majhna številka, kar nakazuje, da bodo to avtomobili, izdelani za Evropo.
Prvi avtomobil, ki bo uporabljal platformo CMF-BEV, bo predstavljen leta 2024, so sporočili iz zavezništva, vendar za zdaj še ni znano, kateri avtomobil bo to. Renault je že napovedal, da bo retro oblikovani renault 5 predstavljen leta 2023.
Po podatkih analitičnega podjetja avtomobilskega trga JATO Dynamics se je pri Nissanu v zadnjih letih zmanjšalo povpraševanje po micri, prodaja male kombilimuzine pa je padla za 9 odstotkov. Lani so v Evropi prodali 34.847 enot modela micra. Micro trenutno izdelujejo v Renaultovi tovarni v Flinsu v Franciji.
Proizvodnja sedanjega modela se je začela leta 2017, ko so pri Renaultu predvideli, da bodo na leto izdelali okoli 132.000 enot.
Včasih je imel Reno akcijo in je odkupoval - v ceno vzel staro vozilo in dodal kar lep znesek. Če bi imeli danes že pripravljene petke, micre ... in se poslužili akcije, nikakor ne bi odpuščali, ampak bi zaposlovali. In… ...prikaži več tako se ljudje nebi vozili v uvoženih starih avtomobilih, ki smrdijo, da kar ne moreš verjet kako gre to na tehničnem čez filter 🙃🤷🙆