Četrta generacija twinga bo zelo spominjala na originalni mestni enoprostorec, ki je leta 1992 zaznamoval tako mestna vozila kot znamko Renault. Na Žurnal24 bomo obiskali razstavni prostor Renaulta na avtomobilskem salonu v Parizu in se pogovorili z oblikovalci električnega twinga. To je ena od treh reinkarnacij Renaultovih ikoničnih modelov - pred kratkim smo na francoskih cestah že preizkusili električni renault 5 e-tech electric, v Parizu pa se bomo usedli tudi v električno katrco - renault 4 e-tech electric.
Novi twingo, serijski model naj bi bil zelo podoben konceptu na fotografijah, bo prinesel nezamenljiv slog prve generacije iz leta 1992. Seveda s tehnologijo električnega avtomobila. Novi twingo bo s proizvodnega traku V Novem mestu zapeljal leta 2026, Francozi pa so večkrat omenili, da bo to avtomobil za množice, saj bo njegova začetna cena pod 20.000 evrov.
Zelo podoben originalu
Kupce želi pritegniti tudi s svojim očarljivim dizajnom enoprostorske karoserije, okroglimi lučmi in drznimi barvami. Bo pa dobil pet vrat, zato bo veliko bolj praktičen. Izstopajoči okrogli žarometi so poudarjeni z diodnim obročem. Prvotno platneno streho bo zamenjalo panoramsko okno. Tudi zadnje obokane luči bodo prešle na več kot tri desetletja star original. Kljuke vrat so vzete celo neposredno iz originalnega twinga, a so tokrat poudarjene z osvetljenim krožnim robom.
Razstavni prototip twingo E-Tech electric prototype sledi zgodbi, ki se je začela pred več kot 30 leti, in je predhodnik prihodnjega serijskega avtomobila, twinga četrte generacije, ki bo naprodaj leta 2026. Razvija ga Ampere, ki ima cilj zagotoviti ceno osnovne različice pod 20.000 evri. S tem bo potrdil namen Renaulta, da električno mobilnost naredi dosegljivo kar se da velikemu številu ljudi, saj bo z njim dopolnil komplementarno ponudbo drugih električnih modelov: renault 5 E-Tech electric, renault 4 E-Tech electric, mégane E-tech electric in scénic E-Tech electric.
Na vozilu najdemo tudi tri plastične luknje, ki so asimetrično nameščene na sprednjem pokrovu. Niso tam zato, da bi odvajale zrak iz motornega prostora, kot nekoč, ampak jih bo Renault obdržal, ker so postale eden od prepoznavnih simbolov tega ljubkega avtomobila.
V notranjost vozila nas Francozi še ne bodo spustili, saj očitno še ni nared za ogled, pričakujemo pa lahko sodobno opremljeno notranjost po zgledu na renault 5 in renault 4. Renault o tehnologiji še ni razkril ničesar, v vsakem primeru naj bi električni pogon razvijal oddelek Ampere skupaj s kitajskim partnerjem. Zahvaljujoč temu naj bi cena padla pod 20.000 evrov.
Twingo 20k .. ne me smejat ..
Twingo, avto , ki bi moral stati cca 10000 eur !!!
Predrag