Avto > Na Štrom
491 ogledov

Razmah e-trgovine nočna mora našega planeta

Dostavljalec paketa
Evropska unija mora dramatično zaostriti neambiciozne cilje glede emisij CO2 za gospodarska dostavna vozila, da bi spodbudili prehod na električne modele in do leta 2035 v celoti opustili prodajo fosilnih goriv, je v ponedeljek sporočila evropska agencija za promet in okolje Transport & Environment (T&E).

Iz T&E so sporočili, da analiza prodaje kombijev leta 2020 ni pokazala sprememb v emisijah CO2 od leta 2017. V analizi so ugotovili, da so cilji EU glede CO2 tako neambiciozni, da jih večina proizvajalcev lahko doseže, ne da bi prodali en kombi z ničimi emisijami.

Volkswagen caddy Avto Volkswagen presenetil z obliko novega caddyja

"Standardi, ki so začeli veljati v začetku leta 2020, naj bi kombije naredili bolj čiste, vendar pa proizvajalci kombijev niso naredili skoraj ničesar, da bi jih dosegli," je v izjavi za javnost dejal direktor tovornega prometa pri T&E James Nix. "Zaradi patetičnih ciljev CO2 postaja razmah e-trgovine nočna mora našega planeta."

Peugeot e-expert, električno vozilo, LGV | Avtor: Peugeot Peugeot

Mercedes benz vito in eVito Nova era Avto Mercedes presenetil z dosegom električnega vita

Prodaja električnih in priključnih hibridnih osebnih avtomobilov v EU se je lani skoraj potrojila na več kot milijon vozil, kar predstavlja več kot 10 % celotne prodaje. Največ zaslug gre strogim ciljem glede emisij CO2 in tudi vladnim subvencijam pri nakupu električnih avtomobilov.

Peugeot e-expert, električno vozilo, LGV Avto Električni expert za mestne podjetnike

Prodaja električnih kombijev na drugi strani močno zamuja, saj predstavljajo le 2 % trga.

Ford e-transit | Avtor: Ford Ford

renault express van Renault Avto Renault najavil pomembne spremembe pri dostavnikih

Pri T&E so zapisali, da mora EU svoj trenutni cilj, zmanjšanja emisij CO2 za 31 % prenesti od leta 2027 od leta 2030 narediti bolj ambiciozen, in sicer bi morala EU emisije CO2 lahkih gospodarskih vozil zmanjšati vsaj za 60 odstotkov do leta 2030, do leta 2035 pa bi morala EU določiti cilj 100-odstotno zmanjšanje CO2, s čimer bi prepovedala prodajo dostavnih vozil z notranjim zgorevanjem.
Pri T&E so prepričani, bi morala EU proizvajalcem kombijev izdelavo priklopno hibridnih dostavnih vozil (PHEV). Skupine, kot je T&E, si prizadevajo za postopno opustitev priklopnih hibridov tudi v kategoriji osebnih avtomobilov v naslednjih nekaj, saj, kot trdijo, jih lastniki ne polnijo pravilno in se preveč zanašajo na motor na fosilna goriva.
 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.