Volkswagen trenutno gre skozi proces preobrazbe za električno dobo avtomobilizma, saj zgolj v Evropi načrtuje šest tovarn baterij za električne avtomobile ter predelavo proizvodnih linij v tovarnah po vsem svetu.
In kljub temu je njegov vrhovni šef v pogovoru za Bloomberg napovedal, da prehod na električno mobilnost ne bo tako pomemben kot prehod na avtonomne avtomobile. Po njegovih besedah namreč avtomobil postane povsem drugačen, ko vozi avtonomno. Diess je to pojasnil s trditvijo, da so z desetkrat več vrsticami v kodnem zapisu softvera od najpopolnejših pametnih telefonov avtomobili že sedaj softverski izdelki. Ko bodo zares postali avtonomni, pa bodo najbolj sofisticirane spletne naprave, ki si jih lahko zamislite, je dodal.
Razvoj na ključnih trgih
Volkswagen si sicer že nekaj časa prizadeva, da bi na ključnih trgih ponudil možnost avtonomne vožnje. Pri razvoju sodeluje tudi s Fordom in ameriškim partnerjem na področju razvoja opreme za avtonomno vožnjo Argo AI. Diess dodaja, da so se na Kitajskem, ki je njihov največji trg, povezali z lokalnimi tehnološkimi podjetji, kar jim bo omogočilo, da odo lahko med prvimi ponudili možnost avtonomne vožnje tudi na področju zasebne mobilnosti.
Predpisi so se v prid avtonomne vožnje spremenili tudi marsikje v Evropi. Volkswagen je pretekli mesec denimo napovedal, da bi v Hamburgu začel preskušati visoko avtomatizirano električno reinkarnacijo legendarnega hipijevskega VW busa.